Powered By Blogger

lördag 30 april 2011

Magont & exklusivt Jay Smith-skvaller

Det blir inget Norrköping för mig den här helgen. Jag är en slagen hjälte. Med det ondaste magontet ever. Känns som att det har flyttat in alla krämpor från ett halvt sjukhus där. Hade det inte varit för att Athen väntar om 10 dagar så hade jag varit skitsur för att det blir en ensamhelg istället för tatueringsmässa men nu är det som det är och då får det väl vara så då liksom...

Fast jag kommer troligast inte att vara den roligaste bloggaren i helgen, så för att kompensera för det lite så här i förväg så kan jag bjuda på ett helt färskt och exklusivt Jay Smith-skvaller. För jag vet vad han gjorde igår, vilket bland annat innefattar att han premiärgästade som tatuerare. Och klottrade dit den här...


... på mr Makes vänsterhand. Dock tror jag nog att mr Smith ska hålla sig till sin gitarr och sin röst i fortsättningen, eller vad tycker ni? Och med den nyheten avslöjad så säger jag hej hopp, ha en riktigt najs dag därute och kram för nu!

16 kommentarer:

  1. O herregud! Påminn mig om att aldrig låta Mr Smith klottra på mig;)Synd med Norrköping för dig, för min del känns det rätt bra för då behöver jag inte gå och ha ångest för att du är i närheten och jag inte kan åka dit! Egoistisk? Ja, lite;) Krya på dig gumman! Kram

    SvaraRadera
  2. OJ, det var kanske inte så snyggt... Jag förstår inte ens vad bokstäverna betyder men å andra sidan är jag helt totalt oinsatt i tatuering. Hoppas maken inte sörjer för mycket.

    KRAM och trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Oj ser ut som en riktig kåkgaddning av det ryska slaget.
    Krya på dej/K

    SvaraRadera
  4. Tråkigt men passa på att vila lite.

    Nja vi kan väl säga som så att jag nog hellre låter Mr Make fixa min groda. Jay kan få sjunga lite och vara barnvakt under tiden ;)

    Krya på dig och det verkar som jag kan komma med goda nyheter ang det som stod i mailet.

    SvaraRadera
  5. Krya på dig.......och se fram emot Athen........Hur gick det i Flip flops jakten?
    Trevlig Valborg!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  6. Själv är jag fetnöjd, den är jävligt rock 'n roll ju :-) att det sen ser ut som den gör är lite av grejen, kul att ha något en god vän gjort. Och förkortningen är en intern grej som jag körde i nacken på mr Smith för fyra år sen ungefär... ODDV ;-)

    SvaraRadera
  7. Ja fattar inte varför du e så dum att du har bilden här när du kan sälja den till tidningar och tjäna en massa pengar på den. Du e dumare än vad jag trodde!!

    SvaraRadera
  8. Ozzy/Bra att du är nöjd:) Jag trodde att det var nån lek med ordet Fame men så var det tydligen inte! På dig ser nog inget konstigt ut i gaddningsväg.....

    Anonym/Heder åt dom att dom inte gör som du säger! Dessutom säger din kommentar en hel del om dig som människa. Urk....

    SvaraRadera
  9. Anonym - Eller så är det kanske så att vi inte är pengakåta idioter som säljer ut våra vänner hur mycket vi än hade kunnat!!! Kanske värderar vi varandra högre än så? Din inställning visar på att det är du som är den dumma (ja det stavas med två "m", lärde du dig det också...) för övrigt vågar du ju inte ens stå för vem du är, avundsjuk på att inte du har några vänner eller? Och att våra är fett bättre? så Fuck You very much!!! Jevvla åsna jao!!!

    Älskling, sorry att jag bitchar i din logg, men jag var fan tvungen... Älskar dej!!!! Puss!!!

    SvaraRadera
  10. Jag håller helt klart med Mr Make... You go boiij

    SvaraRadera
  11. Du Ozzy vi gillar när du bitchar i Josannes blogg ;)
    Såklart den betyder nåt för dig när en vän gjort den.
    Och vi kan ju konstatera att det var tur att han inte gjorde den på Anonym för då hade ju vederbörande varit tvungen att hugga av sig handen och sälja till högstbjudande. =)

    Jag och sambosen är stolta att ha vänner som dig och frugan! Kram!

    SvaraRadera
  12. så gött! kommentarena på svar alltså t anonym!!!!!! /love /annica.ps jag tillhör dom som läser men inte kommenterar.......

    SvaraRadera
  13. Tjolahopp... allt känns redan sagt här så jag nöjer mig med att kasta ut lite Kramar till er!

    SvaraRadera
  14. Vågat att låta en vän gå lös på ens arm men samtidigt väldigt personligt blir det ju. Min fd svåger är tatuerare och han lät sin dotter (min systerdotter) tatuera honom. Jättegulligt tycker jag...

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  15. Vivvi: japp, precis så är det, en personlig tatuering av en vän han känt nästan hela livet. Eftersom maken är tatuerare så är han redan klottrad som tusan. Till och med jag har klottrat på honom... :o) Kram!

    SvaraRadera