Powered By Blogger

lördag 30 april 2011

Första utmaningen dyker upp imorgon?

Vad kul att flera av er vill ha en ny runda med fotoutmaning! Jag har fått in en del förslag på uppdrag, tackar och bugar å det ödmjukaste för dem. Och jag har hittat på lite själv, men har ni fler idéer så är det bara att maila över dem på oddjosanne@gmail.com. Vad säger ni om att vi drar igång nu på måndag?...


... Och kör hela nästa vecka. Och vad tycker ni om mitt upplägg att jag skriver ner de utmaningar jag har fått på lappar och drar en om dagen? Känns det okej så drar jag den första under morgondagen och lägger ut den här direkt så vi har lika lång tid på oss att klura ihop stordåd... :o) Eller har ni bättre förslag så välkomnas de självklart! Nu stänger jag ner här för kvällen. Kram & Gonatt!

12 kommentarer:

  1. Det låter strålande!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Låter bra alltihop! Ser fram emot nya utmaningar! :-)
    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  3. Kanon brudar, då kör vi på det!!! Kramar!

    SvaraRadera
  4. Låter som ett bra upplägg - I'm in!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag hoppar över utmaningarna eftersom jag bloggar jäkligt dåligt just nu. Men titta & läsa , kommentera & följa.. DET ska jag göra .
    Har fan missat att ni ska ut på galaj igen. Är aaaaavundsjuk ;-)

    SvaraRadera
  6. Jag är på!
    Har ju 2 veckor ledigt kvar innan jobbet börjar.

    SvaraRadera
  7. Kanon! Jag fixar med utmaningarna under dagen och drar en lite senare i eftermiddag/ tidig kväll. See you! Take care! KRAM!

    SvaraRadera
  8. Toppen! Har dock inte kommit på en enda bra utmaning att maila dig. Hemskt ledsen men du har säkert fått in massa bra redan. Totalt hjärntorka på den fronten men jag är supergärna med i a f :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Nu kan ju jag vara med. Kul :-)

    SvaraRadera
  10. Vad roligt, ser fram emot utmaningarna:)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Har glömt svara er här visst... :o( men nu är vi igång... Kul! Kramar!

    SvaraRadera