Powered By Blogger

tisdag 12 april 2011

Morgondagens fotoutmaning & min stass of today

Då har jag precis fått vår fotouppgift som ska presenteras under morgondagen. Och den har temat Detta ger mig vuxenpoäng. Ojoj, säger jag... hur ska detta gå?... Svårt, svårt, måste tänka... eller inte förresten för nu slog det ner som en glasklar blixt i skallen på mig... Jag vet ju! Tittar på klockan och inser att jag kommer att hinna fixa det idag. Även om det innebär att jag måste bege mig ut i ösregnet igen. Men vad gör man inte för konsten... ;o)

Fast två saker till bara innan jag rusar ut. Först listan som har växt över natten. Vilket till min stora och förmodligen väldigt barnsliga glädje får mig att skutta högt och mycket så kul jag tycker det är... De som är med på fotoutmaningen är: Oslotigern, Hornsgatans Ros, Hilde, Mollymera, Hoffsan, Skåne-Helen, Tina, Johanssonskan, Västkust-Helen, Linda, Vivvi, Evalena, Mortys hörna, Lindiloo och Nadia. Så missa inte deras bidrag. Hojta gärna om jag har missat någon.

Och eftersom jag nu är här så passar jag på att flasha min dagens stass också:


Tunikalinnet, eller vad man ska kalla det, är en av mina första Mollysar. En veteran som förmodligen aldrig får lämna min Mollyrob. Men nu måste jag rusa om jag ska hinna få till en vuxenpoängsbild... Vi ses senare om ni vill. Kärlek!

9 kommentarer:

  1. Kul utmaning du kört igång! Hade också hakat på om jag mått bättre... men det är kul att titta på de bilder ni andra tagit :) Kram

    SvaraRadera
  2. Det linnet är så himla fint! Skulle du ångra dig och vill sälja det så vill jag jättegärna köpe det. Jag mejlar min mejladress till dig och hoppas att det är okej och att du inte tar illa upp för det vill jag INTE. MVH Marianne

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt linnet är! Jag hade inga problem med vuxenpoäng uppgiften, jag vet redan vad som kommer att ge mig många poäng:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj morgondagens utmaning blir att klura på :-D
    Snyggt linne!

    SvaraRadera
  5. Det linnet är så jäkla fint! Jag tror att jag får till nåt bra med morgondagens utmaning:) Kram!

    SvaraRadera
  6. Pretty J..
    jag har lyssnat av mobilen DU ÄR FÖR SÖT!!!
    Jag har lagt ett bud..nu återstår om säljaren godtar det eller ej...? ( men jag hooooooppas:)
    Linnet är urfint...skulle det någongång vilja byta adress så......here I am waiting:)
    puss på dej fina...=)

    SvaraRadera
  7. Ja du hade det varit sambon som skulle göra detta hade det varit lätt. För vad är väl mer vuxenpoäng än en verktygslåda från Clas Ohlsson?
    Nja jag får fundera...

    SvaraRadera
  8. Fint linne!! Men oj oj oj, jag kan inte komma på ett enda vuxenpoäng... Har måste hjärncellerna jobba stenhårt tills imorgon!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Ha en bra dag vänner! Massa kramar!

    SvaraRadera