Powered By Blogger

söndag 24 april 2011

Dagens – återupplivad på utflykt med Family Tråk

Egentligen har jag inte ett enda vettigt ord att förmedla här och nu. För dagen har mest lullat på i slapphetens tecken. Tv, picknick med vovvar, ett besök på Ica och nu står det en kombination av matlagning och skospaning på Nätet på schemat. Mina flip flops har stämplat in i himlen och jag måste därför hitta nya. Sammanfattningsvis Family Tråk i ett nötskal liksom. Och inte är min dagens så mycket roligare, men eftersom den innehöll den återupplivade Avalonen så får den ändå stjäla lite utrymme medan jag inte säger mer än Kram för nu!



11 kommentarer:

  1. Fin Avalon, speciellt tofsarna ;) Om du hittar något bra ställe där dom säljer flip-flops får du gärna hojta till! På Brandos var de jag ville ha slut i min stl och på tin-tin var dom konstiga i stl. Kram

    SvaraRadera
  2. Odd me: jag spanar mest efter om det kan tänkas finnas Havanaisar i mina krokar, eftersom jag känner att jag nog behöver prova då jag pendlar mellan 2 storlekar men jag lovar att hojta om jag hittar några schyssta! Är det några speciella du är på jakt efter så får du hojta vad jag ska kolla efter till dig. Kram!

    SvaraRadera
  3. Ser ut som ni haft en alldeles underbar dag! Fina tofsar på Avalon =) Ha en fortsatt skön kväll!

    SvaraRadera
  4. Bettina: tack snälla och detsamma till dig! Kram!

    SvaraRadera
  5. Hörrödu, mycket kan man nog kalla familjen Josanne med tråkig hör inte dit! Avalonen är jättefin! Skönt att ni fick till tofsarna på den:) Miss you too och slår en pling i morgon! KRAM

    SvaraRadera
  6. Så skönt det ser ut!! Mysigt med picknick i vårsolen! Tråkig är nog det sista du skall presentera dig som...möjligtvis småtossig, fniss.
    Nu har även vårt sista besök åkt för denna gången.. T.om flickorna ligger utslagna av allt o alla som gästat oss, så det är inte bara jag.
    Var rädd om dig!
    Kram
    (du har mail..skickligt du fixade Avalonen!!)

    SvaraRadera
  7. Härligt väder idag och det ska tydligen hålla i sig. Passar väl utmärkt med ljusblått då.
    Men tråkiga? Kom till min stad o liva upp lite skulle jag snarare säga =)

    SvaraRadera
  8. Mina älskling Havaianas är de i silver, modell slim De försvann i flytten och jag älskade dem Har stl. 39 åtminstone den slim modell de hade gör två år sedan. Kram

    SvaraRadera
  9. Haha... jo vi är tråkiga, fast jag försöker dölja det så gott jag kan... ;o) Jag ska kolla mailen Annelie och spanar Havaianas åt dig också Odd me... Ha en fin dag vänner! Kram på er!

    SvaraRadera
  10. Avalon är ju bara så tjusig på dig :-)

    Kram i vårsolen
    /Vivvi

    SvaraRadera
  11. Vivvi: tack snygging! Kram kram!

    SvaraRadera