Powered By Blogger

söndag 10 april 2011

Ting som väcker illasinnade känslor

Jävla skitblogger låter mig inte kommentera hos er andra denna kväll! Error, error och förbannad puckoerror...
Så därför känner jag mig en smula tvingad att göra det ännu en gång; att skicka ut det här söta lilla tecknet, min ständigt återkommande favorit, här i Mollylandia.


Det känns lite bättre nu faktisk! Att ha fått avreagera sig på samma ting som väcker så mycket illasinnade känslor... ;o) Teknik... grrrr... Tack söta ni som hakat på utmaningen, som jag alltså inte kan skriva hos. Och några till. Så nu går jag, i ren och skär tantsurhet, och drar täcket över huvudet för den här veckan. Pallar ni med mig mer så ses vi imorgon... Hej hopp, God Natt & Kram!

6 kommentarer:

  1. Chatarina: tack tack! :o)Kram!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon hjärtat!
    Jag hade precis samma bemötande från blogger...blev både trött o sur!!
    Ny dag o nya utmaningar..
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hade samma problem bitvis igår, så det var inget personligt ;)
    Även om det kan kännas så när man sitter där och försöker.

    SvaraRadera
  4. Wakie Wakie! Pigg och GLAD igen? Visst är det frustrerande när det krånglar?! Men du ska se att idag funkar det!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Annelie: ja visst är det lite galet egentligen att man kan bli så otroligt trött och sur på det här med datorer och teknik... :o) hoppas du får en bra dag vännen. Kram!

    Helen: haha... ja det är helt galet att man liksom alltid tar det personligt, jag gör det i alla fall, jag är nog till och med expert på det... :o) Kram!

    Evalena: haha... ja får jag bara skälla av mig lite så är det okej sedan. Och idag funkar det ju dessutom så idag är det idel solsken... so far i alla fall... ;o) Kram!

    SvaraRadera