Powered By Blogger

onsdag 13 april 2011

Dold köttbullemage blev lycklig tant

Så var den in da house, exemplar två av Patchwork wrap tunic, vintage lite lilac. Den första i storlek 2 fick direktflytta till en vacker Mollysyster eftersom den vägrade att täcka hela min köttbullemage. Ett uppdrag som den nyanlända wrapen märkt med storlek 3 klarar av med såväl bravur som ypperlig galans.  


Men det är nog också den enda storleksskillnaden på dem tycker jag. Vilket i det här fallet är kanonbra eftersom det var den enda skillnaden jag var på jakt efter. Så idag är det en lyckosprudlande tant ni har att göra med här... :o)
Fast det humöret tar jag dock med mig ut på en vovvenad nu och därefter under en tur till nagelfixarstudion. Men vi ses lite senare igen om ni vill. Kärlek!

10 kommentarer:

  1. Glädjesprudlande tanter gillas!
    Hoppas solen lyser lite hos er också.

    SvaraRadera
  2. Förstår din lycka:) Skit-fin på dig! Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken tur lyckliga du! Jättefin är du också i den :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Riktigt slurpig på dig!

    SvaraRadera
  5. Den är superfin på dig!
    Är olycklig här, vi skall till vetrinären lite senare. Lilla Rufsa blev oprovocerat påhoppad av en galen schäfer igår.(faktiskt båda två men inget som syns på Smulan..) Två stora fula bett bak i rumpan. Schäfern tog grepp över ryggen o skakade runt henne, tappade o fick tag i rumpan där det nu är två stora hål. Bägge våra hundar var intill mig när galningen kom rusande. Fick en chock, skrek o blev om möjligt ännu virrigare än vanligt. Jag trodde faktiskt hon skulle bli ihjälbiten..det var hemskt!! Har aldrig någonsin tidigare råkat ut för liknande under mina 30 år med hund! Fota, dokumentera o polisanmälning väntar..efter vetrinären.
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Vad snyggt den sitter, förstår att du är glad.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Kanonsnygg på dig både i passform och färg!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Men Annelie; vad är det du säger! Fy fan rent ut sagt!!! Det är ju skithemskt, min värsta mardröm när det gäller vovvarna. Jag håller alla tummar och tassar vi har här i boet, att allt är bra med era vovvsingar!!! Berätta gärna hur det går vännen, jag är helt chockad och skakad här nu... :o(
    Tack till er andra för kommentarer också, sorry men när det gäller onda/jobbiga/dpliga saker som händer djur så tappar jag allt annat...
    Massa Kramar till er alla!

    SvaraRadera
  9. Vad kul, grattis till ett bra köp :-) Jag fullkomligt älskar min och du är superfin i din

    Tack förresten för inspirationen till fotoutmaningen. Jättekul och bra med lite tips vad man ska skriva om och fota ibland när blogg-torka råder...Dessutom himla kul att läsa alla andras. Superkul verkligen att du slängde ut detta

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  10. Vivvi: tack tack, jag har en känsla av att den wrapen kommer att vara en flitigt använd trotjänare länge... :o)
    Jag känner detsamma med utmaningen, kul med lite input att göra inlägg av. :o) Kram!

    SvaraRadera