Powered By Blogger

tisdag 19 april 2011

Mollysar kan även användas av djur

Trots att jag å det bestämdaste hade satt mig för att dra igång Operation Tofsar idag så spelade min extrema ombytlighet mig ett kraftigt spratt... För det blev visst köksstädning och kläddonande istället. Ooops liksom...
Fast hade jag inte bytt aktivitetsinriktning så hade jag ju förmodligen aldrig fått veta att Mollysar även kan bli älskade av och nyttjade av djur av skilda raser...


Tanken var att vinterjackan skulle få åka tvättmaskin. Hängde den över en stol, gick för att fixa något annat och när jag var tillbaka ett par ynka minuter senare så hade den otvetydigt förvandlats till djurbädd.
Så kan det gå när man inte har stenkoll på sina trasor... :o) Take care! Kram!

6 kommentarer:

  1. Underbar bild!! Älskar din söta kompisar :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart man ska vila med stil:) Kul bild.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Bättre reklam kan väl inte Odd Molly få än att passa både matte och älskade djuren. Fantastisk bild.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni för fina kommentarer om mina små tokiga älsklingar! :o) Ha en fin dag vänner. Kram på er!

    SvaraRadera