Powered By Blogger

torsdag 14 april 2011

Imorgon ska vi ta bilder på temat...

... Så här har jag inrett min toalett. Och det är INTE toalettstolen i sig det handlar om, även om den såklart också kvalar in här, speciellt om den är pimpad ;o) utan själva rummet där den står. Japp, jag har dubbelkollat för att vara helt säker... :o)
Det är lite synd att det inte delas ut medaljer i fulast toalett här, för i så fall hade jag lätt kunnat skriva guldmedaljör på mitt visitkort framöver... :o) Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Den hade passat mig bra! Har precis fixat min toalett :) Vilket i och för sig kanske var bortkastat eftersom den stora kattlådan tronar därinne :-s Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, detta blir inte snyggt kan jag lova men jag kommer med mina bidrag i morgon ändå:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Odd me: jag hade inte men kände liksom att jag blev lite tvungen på grund av utmaningen. Jobbigt då, himla skönt och fint nu. :o) Kram!

    Hilde: jag fuskade ju och städade ikväll... kanske jag blir diskad nu... :o) Fast å andra sidan är det fult och trist på vår toalett oavsett... :o)Kram!

    SvaraRadera