Powered By Blogger

lördag 30 april 2011

Patetiska loosers & lite yta i form av dagens

Jag kan inte låta bli att skratta åt Anonyma som har så förbannat svårt för att låta bli tangentbordet på datorn trots att de bara har en massa crap att komma med. Bara det senaste dygnet har det landat dubbelt upp i kockononsens i kommentarsfälten här. Först fick jag frågan hur jag kan umgås med så sluskiga människor som Jay och idag blev jag kallad dummare än Anonym trodde som inte säljer ut mina vänner för pengar.
Dessutom har jag fått en status på min ekonomi, en redovisning på mina köp och sälj i kombination med bitterfittiga utläggningar av att Anonym minsann inte har råd med min garderob. Who gives a shit liksom...
Fattar ni inte att ni bara framstår som patetiska loosers med mer avundsjuka än vett i skallen? Och för att understryka vad jag tycker om er så stjäl jag Jays signaturcitat ; Fuck All Y´all MotherFuckers...
Och där fick ni även svaret på vad bokstäverna i mr Makes tatuering betyder...

Och sen för att reta upp er som tycker att jag är en ytlig bitch, men som ändå inte kan låta bli att hänga här, så kastar jag även ut en hastigt hopsatt dagens som inte har gjort mycket mer än att vovvenada eftersom jag har magontet kvar:



















Jag studsar in här en sväng igen lite senare för att prata en smula om vår nästa fotoutmaning. Så vi kanske ses då igen om ni har lust.Kram, Kärlek & respekt!

14 kommentarer:

  1. Jag kan ju inte bestämma mig för färg på denna lilla skapelse........men oj oj vad grey stiger på listan när jag ser den på dig.Så fin till jeans.....
    Ha det så bra! Kram Halvan

    SvaraRadera
  2. Hjälp vad gör människan här om hon inte gillar det hon ser/läser? Helt sjukt ju! Urrrk...Hoppas du får en bra kväll och att magen är bättre! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Åh har provat den klänningen men velade om färgen men den var ju verkligen übersnygg på dig!!

    SvaraRadera
  4. Hej snygging! Hoppas du mår bättre så vi kan ta en liten tjejträff!!! :-)
    Mailar dig i morgon eller lite senare.
    puss&kram!

    SvaraRadera
  5. Nej nej nej - hvad ER nu det for noget! Hvorfor skal du udsættes for den slags lusede, lave skabninger der åbenbart har det rigtig dårligt med dem selv!!
    Heldigvis har du rigtig mange "fans" der kan li' dig lige præcis som du ER!

    Stort kram, kærlighed, RESPEKT og rigtig god aften fra DK
    Annette :)

    SvaraRadera
  6. Kan inte göra annat än att säga "kram du är bäst". Och jättesnygg!

    SvaraRadera
  7. Hoppas ditt magonda snart är borta. <3

    Ha en fin lördag kväll.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  8. Hej Josanne

    Din blogg är super !

    Jag börjar min morgon med kaffe, HD på webben och så dina härliga inlägg om livet och vackra kläder i härliga kombinationer. Ibland kikar jag in om till dig på kvällen också, som i kväll.

    Tyvärr är det ju bara att inse att världen är full med avundsjuka människor som inte tål att andra har det bra, och som har ett patologiskt behov av att förmedla detta "öppet".
    Tragiskt med dessa människor som fullkomligt saknar social kompetens och ett eget liv.

    Länge leve Odd obsession by Josanne ;)

    Soliga och varma hälsningar från
    Lotta A (i samma stad och som också älskar Odd Molly)

    SvaraRadera
  9. Thank you darlings!
    Och kul att du skrev Lotta A, hojta gärna om du ser mig på stan om du har lust. :o)
    Kram på er allihop!

    SvaraRadera
  10. you rock girl!!! Det kan aldrig någon ta från dig. Just nu festar vi loss till jay som aldrig tidigare:)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Tänkte skriva "skämtar du" angående statusen på din ekonomi, men jag vet ju att du tyvärr inte gör det.
    Här har också hänt saker de senaste dagarna som gör att man kan konstatera att en del har för mycket tid och dels att min mormor hade himla rätt när hon brukade säga:
    Det finns många lustiga djur i vår herres hage...
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Daaa, att människor inte bara låter bli att läsa om de irriterar sig på något. Hoppas verkligen att du inte tar åt dig utan kan borsta bort det. Usch, blir så arg när jag hör sånt här.
    Kram fina fina du
    /Vivvi

    SvaraRadera
  13. Jga har slutat ta åt mig, numera bara skrattar jag åt dårarna. Kram på er snyggingar!

    SvaraRadera
  14. Hej..slumpades in på din blogg när ja sökte efter något med Jay.. :D
    E ju jävligt sjukt att du ska behöva ta massa skit i din blogg pga av att du umgås med han.

    Läste i nåt annat oxå om att dina forna kollegor besöker.. Du har väl ett intressant liv som dom gärna följer men vägrar å erkänna.
    Så det är väl den härliga avundsjukan som gör sig påmind ;-)
    Lite avis blir ja nog oxå att du får sitta å hemmafesta med Jay å co.. de är ju oftast hemmafesterna ju som är roliga :-)
    Hoppas att du fortsätter blogga..Gillar bloggen med lr utan Jay...Du skriver härligt å verkar vara en rolig kvinna.
    Sköt om dig // Jessica

    SvaraRadera