Powered By Blogger

fredag 29 april 2011

Dagens – med nattliga sysslor på programmet

Joråsåatt... nu börjar jag piggna till. NU! Med en hel lista av ofixade saker att börja ta tag i... Det blir en tripp till Norrköping i helgen i alla fall och om det då ska vara folk i ens hem under tiden så vill man ju att det ska vara hyfsat presentabelt. Så det är bara att ta tag i det. Om en stund. Efter Big Brother.


Jag är fortfarande iklädd min stass of today, fast den lär nog bli utbytt mot mysdressen alldeles strax. Tack, hej och Kram på er för idag! Sov gott!

4 kommentarer:

  1. God kväll fina kvällskompisen:)
    Paket är på väg!! Min darling glömde lämna in dem igår men jag gjorde det idag:)
    En väldans stor KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Önskas fika eller nåt när/om ni passerar Mjölby så hojta till.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Ha en bra helg i Norrköping! Ni får vila lite på väg dit =)

    SvaraRadera
  4. Kram på er finingar! Hoppas ni får en bra valborgshelg!

    SvaraRadera