Powered By Blogger

onsdag 20 april 2011

Dagens – trädposerar & tittar till maskrosen

Båtfärd igår, vovvenad idag. Här mals det minsann på med uttjatade kulisser på löpande band. Men för att i alla fall bjuda er något lite nytt så agerade jag trädposör i parken. Mest bara för att det även skulle fastna lite fina och helt nyutslagna blomster på bilderna och inte bara toktrist tant med ofta visad jycke:




































Vinterjackan på var en stor miss kan jag säga. Den fick fara med av bara farten, någonslags halvårslång vana, men shit vad varmt det är. Så nu vågar jag äntligen slå fast att det faktiskt är vår! And I fucking love it! Passade på att titta till ”vår” lilla maskros också när jag ändå var ute på promenadstråket. Och den frodas så fint i sin trottoarshörna. Här får ni en lite bättre bild av hur den bor:



















Var rädda om er själva och varandra! Vi ses igen lite senare om ni vill. Kram!

8 kommentarer:

  1. Hej!! Jag tvättade min vinterjacka idag..så nu är den på förvaring till nästa vinter :) Fina träd!! Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Snyggbilder!
    Själv gillar jag maskrosor och deras enorma livskraft/livsglädje.

    Kramar från Eva och ett soligt Mjölby

    SvaraRadera
  3. Men visst känns det bra att bli av med vinterjackan:) Nu är det vår på riktigt! Kul med en bild på coolaste maskrosen igen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi, min vinterjacka är undanstoppad för länge sen...
    Jag vägrar den och är det kallare har jag mina koftor:-)
    Så snygg är du vännen och jättefina bilder..
    Lööööv maskrosbilden<3

    Kraam

    SvaraRadera
  5. Står då ut med tråktant ofta eftersom jag vet att du inte är särskilt tråkig =)
    Ja visst är det vår och idag var det faktiskt lite svalare så jag kan använda mitt nya fynd... ;)

    SvaraRadera
  6. Fan vad det blommar hos er! Så fina körsbärsblommor:) Min vinterjacka är tvättad och undanhängd för säsongen! KRAM

    SvaraRadera
  7. Tack för att ni plitar här trots att jag är urkass på att göra detsamma hos er... :o( sorry...
    Min ena vinterjacka åkte i tvättmaskinen häromdan. Idag får den andra göra detsamma för nu gör jag som er och vägrar vinterjacka. :o) Ha en bra dag! Kramar!

    SvaraRadera
  8. Haaa-haa! Du är så rolig, Josanne. Gillar "uttjatade kulisser". Skönt att se att maskrosen och du har det bra. Fina bilder. Det är ju vår på riktigt hos dig nu. Här i Stockholm börjar löven slå ut och till helgen ska det bli riktigt skönt :) Tjooheeej! Var på tjejmiddag på restaurang så jag är lite trött idag. Jobbar fram till lunch. Kram!

    SvaraRadera