Powered By Blogger

fredag 29 april 2011

Grattis till Någon & bilder från natten

Mr Jay Smith fyller 30 idag, Grattis som fan! Kan man ju säga trots att han inte läser här. Fast till er som gör det så kommer psyksjuka bilder från firarnatten:








































































































Det finns lite filmat i mr Makes mobil, ska se om vi kan få in något av det här lite senare. Tips på hur man gör emottages med största tacksamhet... Fast först ska jag ut på stan och jaga flip flops... See you sen om ni vill! Kärlek & respekt!

13 kommentarer:

  1. Grattis! Men oj vad han i den rödrutiga skjortan är lik han Nick som gjorde låten Hej hej Monika. Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Förstår att ni var lite trötta idag... ;)
    Vad roligt att se söta fotografen framför kameran också.
    Och såklart vi säger grattis till Jay; speciellt mini-Jaymate Myra. =)

    SvaraRadera
  3. Tjoho ! ja jag misstänkte dunder & brak eftersom du inte bloggat innan idag ;-) Härligt att se att ni hade det super ♥

    SvaraRadera
  4. ugg hade fina floppor på campadre idag såg jag, ser ut som en hård torsdagsnatt! Här i min lilla byhåla är det spelning med Lars Kristerz i kväll det du ;)

    SvaraRadera
  5. Rutiga skjortor klubben haha..Förlåt men det såg så roligt ut! Hoppas ni hade kul :) Kram

    SvaraRadera
  6. Jag sitter här och är så attans jävla brutalt sotis så jag är mörkgrön i nyllet, och det erkänner jag villigt:) Hur packad är frun på bilden då? Och så ett jättegrattis till jubilaren! Kram gumman!

    SvaraRadera
  7. Titti: det ÄR just den Nic. :o) Kram!

    Helen: lite var bara förnamnet, NU börjar jag äntligen piggna till, är för gammal för sådant här. :o) Kram!

    Johanssonskan: dunder & brak kan man lugnt kalla det, fast jäkligt skoj sådant. :o) Kram!

    Sofia: tack för tips! Då får jag kila in där och kolla ju. Haha... ja kanske liiiiiite skillnad rent konsertmässigt. Kram!

    Odd me: haha... jag tänkte detsamma när jag la in bilderna här, undrade om de fick köp 3 betala för 2-rabatt... ;o) Kram!

    Linda: hade du bara bott närmre så hade du lätt varit medbjuden! Frun är troligast dyngfull på bilden skulle jag tro eftersom frun inte ens kom ihåg att hon hade tagit bilden... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag förstår inte hur du kan umgås med så sluskiga människor som Jay!

    SvaraRadera
  9. Kram hjärtat!!!

    SvaraRadera
  10. Anonym: nä det är mycket här i världen som man inte förstår... Kram!

    Annelie: massa kram tillbaka vännen!

    SvaraRadera
  11. HAHA ja det förklarar ju saken! Hur många kändisar känner du egentligen? Kram från Titti

    SvaraRadera
  12. Såg att det var han men jag är mest van att se honom som dansk mattant eller skäggstubbe i Amigo =)

    SvaraRadera
  13. Titti: jag ser dem inte som kändisar utan som jäkligt bra människor jag känner som är otroligt ambitiösa och talangfulla och som det roligt nog har gått jäkligt bra för. :o) Kram!

    Helen: haha... dansk mattant har jag missat, tyvärr för med tanke på Nic så kan jag ge mig på att det var hur kul som helst... eller? :o) Kram!

    SvaraRadera