Powered By Blogger

lördag 9 april 2011

Någon var på jakt efter en Dish blouse...

... i chalk från Odd Mollys höstkollektion 2010 för ett tag sedan. Och någon annan mailade mig för inte så himla länge sedan och ville köpa min i storlek 2.


Eftersom jag är så extremt gammal och därmed dement så kommer jag inte ihåg vem den första var och har inte kvar mailet från den andra intressenten. Därav detta inlägg, som är ett tips om att Odd me bland annat har just en Dish blouse, chalk i storlek 2 till salu just nu, alternativt önskar hon swappa den. Ni kommer direkt till hennes säljinlägg om ni klickar här. Over and out. Kram!

3 kommentarer:

  1. Hej! Ett tips! taraddidle dress( stavning) i powder st3 finns på tradera.

    SvaraRadera
  2. Åh vad typiskt!!!!! Jag har letat efter en dish jättelänge men jag måste ha en 4á )-:
    Carin

    SvaraRadera
  3. Anonym: tacktack för tipset! Det är visserligen en grå jag letar efter men man kan ju alltid gå in och spana... :o) Kram!

    Carin: typiskt :o( Håller tummarna att du hittar en 4:a! Och skulle jag se någon så hojtar jag här. Kram!

    SvaraRadera