Powered By Blogger

söndag 3 april 2011

Och vinnarna av pocketböckerna är...

Första pocketbok ut att matchas med en vinnare var ”Reporter erkänner Gravidchock”, en roman av Belinda Olsson, och den kommer att hamna hos:


Anna SC som drog den allra första lotten. Därefter var det ”Casanovas kvinna”, en sann historia om sexmissbruk av Åsa Hellberg som låg i potten.


Och som synes så blev det Amaretta som knep den. Sist, men inte minst, åkte ”Champagneflickan” – en svensk strippa berättar, av Caroline L Jensen fram och snabbt stod det då klart att dess nya ägarinna är...


... Odd me, som har bloggen med samma namn som ni hittar om ni klickar här.

GRATTIS!!! Och till er som har vunnit; om ni mailar er adress till mig på oddjosanne@gmail.com så skickar jag böckerna till er i veckan som kommer.
Tusen tack till er som var med och tävlade! Hade jag varit miljonär så hade ni alla fått varsin bok allihop men tyvärr är jag ju inte det. Så grattis igen till er som drog vinstlotterna!!! Bättre lycka nästa gång till er som tyvärr blev utan nu.

Nu håller jag kväll för den här veckan. Maten är klar och snart kallar den viktiga veckofinalen av Big Brother. Men vi ses imorgon igen om ni vill. Gonatt & Kram!

7 kommentarer:

  1. JIPPI!!!!! Jag vann!
    Så glad jag blev efter skitupplevelsen med en krossad bakruta på bilen. Detta var toppen precis vad jag behövde tackar!

    SvaraRadera
  2. Tjohoo!! Vad glad jag blev :D Brukar aldrig vinna så det här var jättekul! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna!!
    Roligt du sprider glädje till dina läsare..
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Yes, jag vann!
    Kul, det var längesedan jag vann överhuvudtaget!!

    Kram Amaretta

    SvaraRadera
  5. Amaretta; hoppas att du tycker om den.
    Varma hälsningar Åsa Hellberg

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna!
    Tror jag dricker lite champagne snart istället för att läsa om champagneflickan då =)

    SvaraRadera
  7. Anna, Odd me & Amaretta: GRATTIS tjejer, vad kul att ni blev glada! :o) Tyvärr har jag vare sig hunnit maila er eller posta böckerna idag... sorry... men det kommer, I promise! Kram!

    Annelie: du är för söt :o) Kram vännen!

    Åsa: det hoppas jag också. Jag tyckte om den så tack för en riktigt bra bok!!! Kram!

    Helen: haha... dina kommentarer är alltid oslagbara, I love them!!! Kram!

    SvaraRadera