Powered By Blogger

tisdag 12 april 2011

Så var det dags igen – med Mollysar till salu

Ja så kom det då ännu en sådan där dag då jag får komplett fetpanik över att jag inte ser vad jag har i Mollyroben för att den är på väg att sprängas av för mycket innehåll. Och vad gör man då? Jo man, om man heter jag nu för tiden, plockar snabbt och spontat ut ett par stycken, fem plagg för dagen för att vara exakt, som man inte använder. Sedan tar man bilder på dem och därefter lägger man ut dem till försäljning här. Sagt och gjort. Jag vill dock be om ursäkt för skitdåliga bilder och skrynkliga plagg. Det förstnämda beror på kasst ljus och det andra på att de har fört ett trångt liv i Mollyroben. De kommer i betydligt finare skick om någon är intresserad av att adoptera någon av dem, som är:



















1 Denna vår heter den Timeless och är en repris på den här som tillhör kollektionen In odd we trust från våren 2006. Ovanlig grön färg. Jag har köpt den på Tradera i fin skick men tyvärr har den blivit hängande i garderoben eftersom jag inte tycker att jag passar i färgen. Storleken är 2 och Pris 875:-



















2 Summer of 2007-tunikan i chalk med röda broderier i storlek 2, normal i storlek. Från kollektionen Maestress selectif och den loggan finns broderad upptill på vänsterärmen. Använd men i fint skick. Pris 825:- = SÅLD



















3 Rosa Makeout blouse i storlek 1. Kommer tyvärr inte ihåg vilken kollektion den är från men det är den med broderade fjärlilar, rosor och en liten rosa duva. Väldigt sparsamt använd så den är i fint skick. Pris 625:-



















4 Yarnbard cardigan, chalk i storlek 3, den passar en 2:a också om ni frågar mig, jag köpte den lite större eftersom jag ville ha ärmarna lite längre. Använd en enda gång. Tags finns och skickas med. Pris 750:- = SÅLD



















5 327:a i storlek 2 från Sovereign kolektionen, den loggan finns broderad baktill. Den är mellangrå med orange broderier och i lite kraftigare bomullstyg än vad de senare 327:orna är. Jag har så sjukt måga 327:or så jag känner att jag måste banta ner lite på den fronten. Pris 475:- = SÅLD

Vid intresse för ett plagg; lägg en kommentar i kommentarfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com. Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg, för då kan alla se vem som kommenterade först.
Jag är inte helt omöjlig med priserna, men skambud undanbedes!
Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 55:-, som Posten tar för rek.

Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer att tvätta upp kläderna och torka dem i djur- och rökfritt rum. Vill ni ha fler bilder eller undrar något mer än det jag skriver om plaggen här så är det bara att maila eller skriva en kommentar så svarar jag så fort jag kan. Kram!

9 kommentarer:

  1. Ja det är nu jag önskar att jag kunde knö in mig i en stl 1 och köpa nr 3...
    Lär inte hända... mohaaa

    SvaraRadera
  2. Ja, eftersom jag brottas med samma typ av problem i gardroben så kan jag inte bidra med något köp här- men lycka till med försäljningen!

    (har också en massa 327:or...inga mer hit inte!)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Skit, skit, skit att den gröna fina 1:an inte är större! Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Mailar dig om Summer of 2007-tunikan i chalk.....

    Kram

    SvaraRadera
  5. O vad mycket fint du säljer! Hoppas det går bra för dig=)Den gröna är attans snygg!

    Kram fina Josanne i natten;)
    Adela

    SvaraRadera
  6. Godmorgon sötis!
    Vågar knappt skriva o titta vad du säljer..jag skall ju inte köpa tillbaka den gråa elle hur!? Å den gröna passar jag ju inte heller i..eller hur!? Så svårt det blev kände jag nu..hörs senare vännen! Inte handla mera, inte handla mera, inte ha..
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Jag är intresserad av det fina gröna linnet - mailar dig!
    /Linda A

    SvaraRadera
  8. Hei!
    Jeg er interessert i yarnbard cardigan. Sender deg en mail, om det er ok?
    Mvh
    Mona

    SvaraRadera