Powered By Blogger

onsdag 6 april 2011

Till Salu – Patchwork wrap tunic

Det trodde jag aldrig, och absolut inte så snabbt... men jag har faktiskt lyckats få tag på en Patchwork wrap tunic, vintage lite lilac i storlek 3 som snart är på väg hit. Tjohoo! Men. Nu har jag ju redan en 2:a, så 2:an får helt enkelt flytta igen. Den är helt normal i storlek (det är jag som INTE är det...längre...)


Jag kollar intresset här först innan jag skickar tillbaka den eller lägger ut den på Tradera. Den är som sagt sprillans ny och bara provad en gång. Jag skulle vilja ha 2899:- inklusive porto för den. = SÅLD Skriv en kommentar eller maila mig vid intresse. Hoppas ni får en bra dag därute. See you sen igen om ni vill! Kram!

3 kommentarer:

  1. Attans! Jag köpte just denna underbara lila skapelse i strl 2 i måndags. Åkte till OM-butiken i avsikt att köpa den i aprikos men den lila passade konstigt nog mig bättre (varmare färger). Helt underbar är den och för mig har den den där wow-känslan som det ska vara! Ska bli kul att se dina kombosar med denna sen - för dem gillar jag verkligen! Skönt att det ordnade sig med en 3:a till dig så snabbt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hmm... Jag tror banne mig jag har bestämt mig! Trots att jag inte riktigt vet hur man knyter den. Om du har den kvar vill jag gärna köpa den. här är min mejladress: marieskoog65@gmail.com Tack för boken och det fina kortet!! Den kom idag! Kram

    SvaraRadera
  3. Helena: ja det var ju lite typiskt. Men nu fick du ju tag på den i alla fall och det är det viktiga. :o) Jag kan faktiskt inte bestämma vilken av dem jag tycker är finaste, de är ju lika men ändå inte på grund av färgerna. Kan inte lova dig några roliga kombos eftersom jag mest har chrysalisar! Rock-a-fellow under det mesta... snacka om trist... ;o) Kommer du på någon kanonbra kombo med den så får du väldans gärna hojta om du vill. Kram!!!

    Odd me: har mailat dig som du sett och snart mailar jag igen... :o) Kram!

    SvaraRadera