Powered By Blogger

torsdag 14 april 2011

Okej om jag sätter ihop en lista om fotoutmaningen?

När jag pratade med Lingondarlingen igår så kom vi bland annat in på fotoutmaningen som pågår här i Mollylandia just nu. Hur kul det är att så många har hakat på och ännu roligare att se alla fyndiga och bra bilder som ni tar för att lösa uppgifterna. Så därför tyckte Lingonet att det hade varit skoj med en sammanställning av hur alla har visat upp de olika temana.
Och eftersom jag är en ytterst hängiven anhängare av att plita listor i alla dess former så undrar jag nu; Skulle det vara okej för er som har varit med på utmaningen om jag totar ihop någon slags lista och lånar bilder av er till den?


Jag tänker mig att man presenterar ett tema om dagen under nästa vecka där man i text och bild visar hur alla har svarat. Eller är det bara jag och Lingon som hade tyckt att det var roligt att få se de olika lösningarna i samlad trupp? Kram!

19 kommentarer:

  1. Kanonroligt - denna utmaning var verkligen lyckad Josanne! Det blev helt plötsligt lite liv och inte BARA OM ;)
    Låna på av mig, jag tycker det är så kul att läsa om alla andra, det blir onekligen på ett personligare plan!
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Toppen!!! Så kul att se alla i en lista...

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vassego - det kommer att bli en skitkul lista .)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Toppenidé - mina bilder står till förfogande!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Låter som en jättekul grej:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Superkul! Vad ambitiösa ni är. Ni får gärna låna bilder från mig i a f :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Du har mail vännen!!
    Har polisanmält händelsen! Helt slut i både kropp o själ..Letar vidare efter ägaren, kanske vi ringat in bostadsområdet.
    Rufsa kan varken sitta eller ligga än..bara står eller går runt runt, hemskt!!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Jättebra idé - säg till om du vill ha hjälp med nåt!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Anneli: När ni hittar ägaren så gå inte med på att de ska betala det som är utanför självrisken på skadorna; de ska betala alltihop! De har strikt ansvar för sin hund. Men som gammal Agriaanställd så vet jag att den andres hemförsäkringsbolag brukar försöka med att få din försäkring att ta en del så slipper de lite.
    Finns ingen anledning att gå med på det då lagen säger 100%.
    Pussa lilla vovven på nosen från mig.

    SvaraRadera
  10. Helen; Tack för den informationen!! Det hade jag ingen aning om! Har ju inte varit med om något liknande innan (tack o lov..). Gulligt av dig informera mig. Jag kan annars tro allt gott o gå på en massa..blåögd är mitt andra namn! TACK!!
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Jaaa, vad kul att ni är med på projekt lista våra fotoutmaningar! :o) Om ni vill så får ni ju lista ni också, eller sno mina inlägg rakt av. Behöver jag hjälp så hojtar jag till dig Oslotigern :o).
    Vill även kasta ut ett tack till Helen; tack darling för att du hjälper Annelie med hur det funkar, jag har noll koll. Och till Annelie: jag kommer inte in i min mail nu... igen... :o( men försöker senare igen.
    Massa kramar till er allihop!

    SvaraRadera
  12. Go ahead Josanne!

    Annelie: Usch fy stackars liten. :( Kram till er

    SvaraRadera
  13. Först:Annelie, fy tusan så hemskt! Jag blir alldeles skakig när jag tänker på detta! En ren mardröm!

    Sen: Vilken superkul ide. Har ju verkligen försökt kika runt, men det blir ju något annat att få det samlat på ett ställe! Men nu kom jag på att då skulle jag ju faktiskt kunna mejla dig mina bilder från min låsta blogg så kunde de ju vara med också!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Vill du, så får du!
    Orkar du?
    Kram

    SvaraRadera
  15. Jo klart jag vill, kul & orkar tror jag absolut men det lär visa sig... försöka får duga liksom...:o)
    Hade varit superkul om du vill vara med och maila bilder Nena! Har du min mail?
    Kram snyggosar!

    SvaraRadera