Powered By Blogger

söndag 10 april 2011

Fotoutmaning – Dag 1: utsikt

Jag har fått en fotoutmaning av en kompis. Som går ut på att jag under åtta dagar ska plåta och visa en eller flera bilder här under en bestämd rubrik, som hon mailar mig dagen innan. Eftersom jag tycker att utmaningar är rätt kul så why not. Igår fick jag min första uppgift.
Dag 1 – Utsikten från mitt köksfönster. Så här är den, i all sin übertristess. Min bakgårdsutsikt över ett hotell... försök slå den depressionssynen om ni kan:



















Hon har lovat att utmaningen inte innehåller några alltför privata eller pinsamma fotouppdrag, så därför kastar jag även ut tråden till er andra i Blogglandia att plocka upp den om ni har lust. Hade varit kul med fler som hakade på... :o) Önskar alla en superbra söndag!
Här skiner solen, hoppas den gör det hos er också. Kärlek, Respekt & Kram!

12 kommentarer:

  1. Vilken kul idé! Själv har har en liten förkärlek för lite sunkiga stadsmiljöer :) Tack för hjälpen underbara du :)) Det gjorde susen! Hoppas du får fin söndag! Kram

    SvaraRadera
  2. Det var yours truly som knep Dishen hos Odd Me :)) Och jag hänger på - tror jag slår dig i grenen "Tråkutsikt från kösfönster"
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hänger på för min utsikt är ganska solig idag =)

    SvaraRadera
  4. Jag hänger på, jätterolig idé - hälsa kompisen och tacka för den! Kramar från annat trist köksfönster

    SvaraRadera
  5. Vad skitkul att ni vill haka på! Ser att både Rosen och Helen redan har fått ut bilder, blixtsnabba ladies :o) Jag gör så att jag skriver här, eller hos er, så fort jag får uppgiften för imorgon, så har vi lika lång tid på oss.
    Massa Kramar vackra ni!!!

    SvaraRadera
  6. Jag har hakat på och bilder finns. Riktig kul!
    Kram

    SvaraRadera
  7. La dem dock i min andra blogg men det såg du nog =)

    SvaraRadera
  8. Jag är med! Jag kikar in i en röd vägg ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hilde & Christina: vad kul!!! Jag länkade till er nyss i mitt senaste inägg, har sett i min blogglista att ni hakat på men inte hunnit in och kolla hos er, gör det om en stund. Kram på er!

    Helen: hmmm... då kan jag inte länka till dig eller hur? Kram!

    SvaraRadera
  10. Lite sent men jag hänger på.... :)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Som du säkert har märkt så har även lilla jag hakat på, kul! Kram!

    SvaraRadera