Powered By Blogger

lördag 9 april 2011

Dagens – struntar i Mollysar på grund av längtan

Japp nu är det ta mig tusingen vår! Äntligen!!! I alla fall om man bortser från de svinkalla vindarna. Tack och lov lät jag, efter lite klädvelande, vinterjackan haka på under vår några timmar långa vovvenad nyss.
Även om den fick förbli uppknäppt, någon måtta får det ju liksom faktiskt vara...


Najs att vara ute, trots att jag missade en Tradera-auktion på kuppen. Smällar man får ta liksom. För så mycket, så jag till och med struntar i eftersökta Mollysar, har jag längtat efter lite värmare tider. Även om det låter riktigt knepigt, snudd på gravt sjukligt, jag vet... ;o) Önskar er en riktigt bra kväll! Kram för nu!

6 kommentarer:

  1. Vad är det för Mollysar du har under jackan? De ser riktigt fint ut/ Victoria

    SvaraRadera
  2. Victoria: nu måste jag tjuvkolla lite eftersom jag är värdelös på namn... så ja, nu har jag koll: koftan är Crochet frill cardigan, mid apricot, under den Hookup sleeved tunic, chalk och under den har jag Rock-a-fellow silk slip dress, dark rose. Kul att du tyckte det var fint, det kändes fint. :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Trevlig kväll på dig med! Kram

    SvaraRadera
  4. Trevlig kväll du också.
    Här bränner det lite i kinderna efter dagens sol; härligt!

    SvaraRadera
  5. Helen: inga brinnande kinder här men shit vad fucking fantastic att det äntligen är vår, eller hur? Kram!

    SvaraRadera