Powered By Blogger

onsdag 6 april 2011

Efterlysning – någon som kan hjälpa en syster i nöd?

Lotta är en riktigt trevlig Mollysyster som just nu befinner sig i desperat nöd. Och anledningen till det är att hon har fått ett plagg ordentligt på hjärnan, som hon därför bara måste få tag på. Och i jakten på det så kastar vi gemensamt ut en tråd här och nu i hopp om att försöka ta er till hjälp. Med att hitta en...


... Kettle coat, dark powder i storlek 3 eller 4. Om ni har en sådan att sälja eller mot all förmodan vet var den finns att få tag på så blir Lotta superglad om ni skriver en kommetar här eller mailar mig på oddjosanne@gmail.com.
God natt & Kram från oss båda! Over and out från mig för idag! Ses imorgon?

5 kommentarer:

  1. Finns på tradera i strl 4. Här kommer länken. Kram!
    http://www.tradera.com/Odd-Molly-Kettle-Coat-Dark-Powder-stl-4-auktion_162903_130989060

    SvaraRadera
  2. Såg en kettle coat i den färgställningen på tradera idag men minns inte storlekarna..Lycka till o Kram1

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för tips!!! Godnatt & Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag kan tänka mig att sälja min helt nya Kettle Coat powder i stl 3!!! Jag har hamnat i säljartagen och har allt för många koftor i garderoben!!!
    Men jag vill ha 2000 kr + frakt om det skulle vara intressant, annars behåller jag den bara....
    Kram B.

    SvaraRadera
  5. Tack vännen! Lotta kommer att maila dig, om hon inte redan har gjort det. Kram!

    SvaraRadera