Powered By Blogger

söndag 1 maj 2011

Vad hände med tunikan?

Det kan hända att jag är jäkligt efter nu och totalt har missat ifall ni har skrivit en massa om det här redan... Men. Jag kan inte låta bli att fråga om det är någon som vet vad som hände med ett av mina största sommarspan, Superian tunic?


Klänningen och wrapen i olika färgsättningar har jag ju sett en del av hos er andra men tunikan... Blev det inget med den, är den försenad, har den kommit och jag har missat... Någon som vet?
Ha nu en bra dag därute! Själv ska jag försöka ta tag i såväl tvätt som städning, inte det roligaste en solig söndag men men, that´s life... Kärlek & respekt!

6 kommentarer:

  1. Har inte den blekaste men hojtar till om jag hittar den nånstans. Ha en bra dag, hoppas att magen är bättre:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Ajabaja har den i två färger såg jag.

    Ha en skön söndag trots plikter och hoppas magen är på bättre humör.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Den ska komma när som helst. Har varit och fått lite info på Folk och Ajabaja, så nästa vecka for sure!
    kramar!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du hade en skön valborg o att du mår lite bättre idag..!
    Låter som din tunika är på ingång i butikerna, så du har nog inte missat något.
    Var rädd om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Om tunikan har jag ingen aning... Men ville droppa in o säga hej då jag kommenterat väldigt glest på sistonde. Har för mycket om öronen och kommer ha ett tag framöver så.... Men det är som tur är enbart en begränsad period så vi överlever nog här hemma... Men tufft är det. Blah. Tittar dock in lite snabbt när jag kan...
    Finns det fortfarande intresse för Köpenhamnsresan?
    Kram kram/Tina

    SvaraRadera
  6. Shit vad usel jag har varit på att svara er då... :o(... Mailar dig under dagen Tina.
    Massa Kramar till er allihop!

    SvaraRadera