Powered By Blogger

lördag 14 maj 2011

Mitt nya klotter och en skymt av dagens


Om man har riktigt tråkigt på en tatueringsmässa så kan man ju alltid liva upp stämningen genom utsätta sig för smärtan från helvetet och att skaffa sig lite nytt klotter. Ritad och made by Sifou. Mr Makes kollega både här och på hemmaplan. Inte mer än rättvist att han fick plåga mig när mr Make gick lös på hans fru med nålar och färg. Nu ska makarna iväg och jobba och jag och S ska ut och spendera deras pengar.
Jag iklädd grå Tiddellipommen som skymtas på bilden. Take care! Kärlek & Kram!

8 kommentarer:

  1. Coolt, jag vill också ha nåt på ryggen...:-)

    Hoppas ni har det toppen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Jättefin och den är liksom du med katt och allt.
    Nu blev jag ju så sugen så jag måste bestämma mig snart vad jag ska göra =)

    SvaraRadera
  3. Otroligt fin och konstnärligt!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Så attans jäkla cool! Hoppas ni har det jättebra:) Kramar!

    SvaraRadera
  5. Vill du sälja din ljusrosa x-stich till mig? Skriv gärna en rad så vet jag om jag ska kontakta dig på nytt. Tack!

    SvaraRadera
  6. Skitsnyggt! Vad jag blir sugen på flera. Hoppas ni har det bra.
    Kram

    SvaraRadera