Powered By Blogger

onsdag 25 maj 2011

Världsrekord, kommentartrix & dagens stass

Vissa dagar hinner knappt börja innan de är snudd på över igen. Idag har varit en sådan dag, där klockan har försökt att sätta världsrekord genom att rusa iväg på tredubbel speed.
Och därför har jag knappt hunnit ett skit av allt jag skulle och ville. Men eftersom det kommer en ny dag imorgon så är det väl bara att acceptera och gilla läget. :o) Och eftersom jag trots allt har hunnit beta igenom del av tvättberget, bland annat en giganthög med Mollysar så är jag hyfsat nöjd i alla fall.

Och ännu nöjdare om jag lyckas överlista Blogger, som fortfarande inte behagar samarbeta i kommentarsfrågan: för jag blev bjussad på ett tips på trix av lovely Carina som har Fredagsmailsbloggen.
Att man kan använda sig av ”Namn” när man ska publicera sin kommentar. Det funkar bra här i min egen blogg, dags att testa om jag kan få till det även på andra håll. Men allra först den smått obligatoriska punkten; dagens stass:



















Hoppas ni får/ har en bra kväll! Var rädda om er själva och varandra. Kramar!

8 kommentarer:

  1. Tjena Coolcatjosanne!
    Tänkte bara bekräfta att din kommentar 'is running' och att fixtrixet fungerar ypperligt :)

    Take care
    /CLE

    SvaraRadera
  2. CLE: tjohooo... najs att vara med i matchen igen... även om jag är skitkass på att sprida kommentarer... som du märkt... Men om man är kass på något så kan man ju alltid bli bättre.. ;o) Kram Snyggo!

    SvaraRadera
  3. Goder afton :) Jag har mailat dig och misstänker starkt att du gillar vad jag skriver :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack! Skönt att kunna slänga in lite kommentarer igen:) En bra kväll till dig med! Kram gumman!

    SvaraRadera
  5. Har saknat att inte kunna kommentera. Hos vissa funkar det med google-kontot, här får jag skriva på namn. Men det funkar!!
    Måste säga att jag älskar din kofta, en sån vill jag ha, just i dom färgerna!!

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Jag testar...

    blogger kan göra en galen ibland...

    Kram!

    SvaraRadera
  7. AHaha!

    Det fungerar, och jag använde inte "namn".

    Slut på spam dårå, ha en skön kväll!

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Frösötös: jag har sett och skullat svara dig men det är inte bara Blogger som lever djävul, mailen har hakat på... :o( Hoppas de är medgörligare imorgon. Kram!

    Linda: ja när man inte kan så vill man inget annat... skumt satan. :o) Kram!

    Christina: då hjälper jag dig att hålla span efter koftan. Kommer faktiskt inte riktigt ihåg var jag hittade min men det är den finaste färgen tycker jag. Kram!

    Forbid Me Not: schysst att det funkar som vanligt för dig igen. Det gör det inte för mig men nu föddes ju hoppet i alla fall... :o) Kram!

    SvaraRadera