Powered By Blogger

lördag 28 maj 2011

Efterlysning – bara för att det är synd om mig...

Jag är inte bara sjuk, jag är även rätt fett skadad i skallen. För jag fick för mig att bara för att det är så våldsamt synd om mig idag så skulle jag minsann få klicka hem någon Molly... Om det är någon som undrar över logiken i det så är ni inte ensamma, för det gör jag också... ;o) Men jag försökte verkligen klicka, som i att hitta något fint på rea som jag vill ha. Och det gjorde jag. Men inte i rätt storlek så därför blev det inget med det... :o( Det jag är allra mest ute efter är den här:

Wunder underdress, chalk

Är det någon som vet vi vilken webshop den gömmer sig i storlek 2 eller 3? Så att en sjukling kan få göra något lite kul denna miserabla lördag... ;o)

Nu lägger jag ner för idag så inget mer gnäll i Mollylandia från min sida denna kväll alltså. Jag vet att jag skulle ha totat ihop statistiken från min undersökning idag men jag har inte orkat, så jag satsar på imorgon istället.
Vilket med andra ord betyder att om ni ännu inte har svarat i den så finns det ännu tid. :o) Ni kommer till undersökningen om ni klickar här. Och ni får absolut vara hur anonyma ni vill... Hoppas ni har en bra kväll. Take care! Kram & Kärlek!

7 kommentarer:

  1. De har ju Odd Molly i två butiker i Halmstad, men de har inte webbutiker, tyvärr! Nicco och Nordic Safari. Du kan ju alltid ringa och kolla om de har klänningen!

    Mvh Viveca

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag ska kolla efter den åt dig!! Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  3. Halloj! Köpte en idag alldeles nyss på elsashem.se, finns kvar i storlek 2 :=)Blev så sur när den var slut på FOLK så det fick bli till ordinarie pris......
    Lycka till!KRYA på dig och sköt om dig! Kram Halvan

    SvaraRadera
  4. Håller ett öga öppet:) Krya på dig, ringer en pling i morgon! Kram

    SvaraRadera
  5. http://www.bohemiandamesmode.nl/templates/products.asp?pg=20

    Här finns i stl 1 och 2, och med -20 % rea! Jag har beställt därifrån, bra service och snabb leverans, kan rekommendera!

    SvaraRadera
  6. Hej

    Jeg har læst din blog længe men først lige lavet min egen for et par uger siden, så derfor plejer jeg ikke at kommentere , kun læse.
    Men nu skal det være, man må jo hjælpe når en stakkels medblogger ligger syg og intet andet end en gang shopping kan hjælpe:-)
    Såvidt jeg kan se er den på lager hos minzo.se med 30% rabat, i str 3. Tjekkede ikke str 2, men måske er den der også. Jeg har lige selv bestilt en forleden da, den er SUPERFIN.
    Rigtig god bedring og håber du får klikket den hjem

    Kh
    Mette, DK

    SvaraRadera
  7. Tusen tack för era tips!!! Det kan vara så att jag har en på väg hem nu, om allt går vägen.. :o) Hoppas ni får en bra söndag! Massa Kram!

    SvaraRadera