Powered By Blogger

söndag 29 maj 2011

40 par skor eller en drömtatuering...

... är vad man kan vara med och tävla om på tv-kanalen TLC`s hemsida just nu.


För att ha chansen att norpa de 40 paren skor från Brandos.se så klicka här så kommer ni direkt till tävlingen. Om ni är mer sugna på att få er drömtatuering gjord under tatueringsmässan Stockholm Ink Bash den 26-28 augusti, och till det resa och boende plus inträde till mässan under dessa dagar, så är det här ni ska kasta er in istället. Kanontävlingar om ni frågar mig, är det något för er?

2 kommentarer:

  1. Skorna...40 par skor- helt valfritt?? Låter ju lite intressant- då behöver man väl knappast köpa skor på 10 år? Frågan är var man gör av 40 par skor.....?

    Tatuering är något som jag funderar på lite smått- har inte en enda och har inte funderat på tatueringar förrän på sista tiden (åldersnoja???- means no offence! - tänker på mig själv) och är lite smårädd för att det gör asont?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Forbid Me Not: jag vet inte om det är 40 par helt valfritt men oavsett så känner jag att OM man skulle vinna så skulle man ju kunna dela med sig och glädja andra här i Mollylandia också... för jag hade aldrig i helsefyr heller fått plats med så mycket skor hemma hos mig...:o)
    Om du funderar på tatuering så kan jag säga att det finns ställen där det gör ont satan, och andra där det är hur drägligt som helst att sätta en. Om du vill så kan du maila mig så kan jag maila mitt telefonnummer tillbaka så kan du få en betydligt bättre förklaring irl så att säga.
    Och du, om det skulle handla om åldersnojja så ligger du rätt fett i lä, maken tatuerade en dam en gång, hon gjorde sin första tatuering som 82-åring!!! Och det blir allt vanligare med personer med en hel massa livserfarenhet innanför västen som sätter sig i tatueringsstolen för första gången... Massa Kram!

    SvaraRadera