Powered By Blogger

måndag 2 maj 2011

Och så var det frågan om flip flops...

... som är ett fett jävla I-landsproblem, jag vet... Men eftersom vi trots allt är extremt lyckligt lottade medborgare i detta land, där man kan välja och vraka, vela och kasta frågor till sina fina Mollysystrar så kan jag inte låta bli att undra...


För jag köpte de här idag: flip flops Havaianas i rosa som jag har jagat och velat ha. Så vad fan är då dilemmat? Jo det är att jag i min Internetjakt efter dessa även har snubblat över flera andra färger och avarter som har utvecklats till grymma habegär. Och en liten paruppsättning som har hamnat på min most wanted-lista råkade befinna sig i min lokala store. Nämligen this darlings här:


Flip flops Havaianas i guld. Så därför är jag då lika pisstrist som vanligt och frågar er, vilka tycker ni är mest jag? Rosa eller guld? Och eftersom jag faktiskt skäms över alla mina frågor och shit så kastar jag mig ut härifrån direkt. Men dock med en riktigt fet Kram till er som har orkat läsa mitt bullshit ända hit!

15 kommentarer:

  1. Gör det enkelt ! Shoppa båda ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej!! Jag har både guld och svarta..så varför ska du vara sämre;) köp båda
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha! Johanssonskan svarade för mig med:) Köp båda för f-n! Kram din stolla!

    SvaraRadera
  4. Jag tänkte bägge, innan jag läste vad de andra tyckte. Tillbaka och köp guld oxå, eller du kanske har dem hemma redan????
    Kram

    SvaraRadera
  5. Guld skall du bara ha!! De rosa ingår väl då (per automatic..) som någon bonus! Så måste det vara, köper du guld så får man dom rosa ändå liksom..(haha galenpannan i farten) skylla på fnitter trött.. Nog dags för nattinatii..
    Nu ger jag upp GODNATT! kram!!

    SvaraRadera
  6. Guld naturligtvis.....de finns i min garedrob!! samt ett par i fuschia....
    Titti

    SvaraRadera
  7. Du får båda! Själv "måste" jag nu ha ett par i guld :o) Förb... också ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ska du bara ha ett par så är du guld. Sen när är du rosa din coola rocktant? ;)

    SvaraRadera
  9. Hihi alla säger vad jag tänker: BÅDA!

    Kram på're <3

    SvaraRadera
  10. Båda paren är snygga så svårt att välja.......
    Jag hade också köpt båda ;)

    Ha en go dag!
    // Lotta A

    SvaraRadera
  11. Haha... såklart har ni rätt, det får bli båda två! Behåller de rosa jag köpte igår och slår till på de guldiga när ekonomin tillåter det. Kram på er!

    SvaraRadera
  12. Jag skyndar att scrolla förbi kommentarerna för att inte påverkas och svarar såklart GULD!
    KRAM!

    SvaraRadera
  13. Så här i senaste laget säger jag.. BÅDA :) Kram

    SvaraRadera
  14. ROSA ROSA ROSA ...och GULD med!!!!!;)

    SvaraRadera