Powered By Blogger

måndag 9 maj 2011

Jag kommer inte på någon bra rubrik...

Long time, no see... Nej, egentligen inte, men det var bra himla länge sedan det gick mer än ett dygn mellan mina blogginlägg. Kan till och med drista mig till att säga att det är första gången i år. Anledningen? Resförberedelser, livets överraskningar och lite att jag är ganska trött på både mina enformiga inlägg och all skit som har kommit här efter att jag, som jag själv ser det, bara har bjudit på mig själv och delar av mitt liv.
Sedan har jag fått underbart mycket stöd och pepp av alltifrån välbekanta till mer okända Mollysystrar och det tackar jag tusenfalt för! Massa kärlek till er!!!


Men jag har behövt stänga av ett litet tag ändå. För att få distans, som det så fint heter... I morgonbitti åker jag till Athen en vecka. Kanske kommer jag att hoppa in här och visa upp mig någon gång under den tiden, kanske inte... Får se hur det funkar med kombinationen Internetuppkoppling och blogglust... Men glöm inte att vara rädda om er själva och varandra! Kram, Kärlek & Respekt!

21 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en underbar resa!! Kramar ifrån mig!!

    SvaraRadera
  2. Massa kramar till dig vännen! Ta hand om dig o hoppas ni får det underbart Athen.
    Ibland kan det vara skönt att få lite distans och komma åter med nya friska tag för det hoppas jag du gör. Älskar dina inlägg.
    Kramar <3

    SvaraRadera
  3. Ha det jättebra!! Kramar

    SvaraRadera
  4. Bästa Josanne, Önskar dig en härlig semester med mycket sol, god dryck/mat och massor av kärlek. Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Ha en underbar resa. Skönt att komma ifrån lite. Stor kram

    SvaraRadera
  6. Ha en fantastisk och underbar resa. Kram

    SvaraRadera
  7. Kul om du kan höra av dig under veckan, men ingen press!!!! Njut och ha detvriktigt bra!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Njut av Aten! Hoppas du får en rikigt härlig resa!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni får en riktigt skön och bra resa! Kram

    SvaraRadera
  10. Ha nu den allra bästaste semester min goa vän!
    Strunt i oss, njut av solen ,pussa på Mr make och ät en massa god mat!
    Så hörs vi när du är tebax.
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Önskar dej & MR en underbar resa !
    Å du, blev det en tatuering ? ( jag har ju missat bloggeriet pga jobb )
    Största kramen ♥

    SvaraRadera
  12. Ha det bäst i Grekland nu! Njut för sjutton och släpp allt skit som en het potatis! Kram gumman!

    SvaraRadera
  13. Ha det kul, skönt, härligt ja allt som går att ha :)
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Njut nu av din ledighet - kanske det blir en nyttig semester även från bloggen. Bry dig INTE om idioter!!

    STOR KRAM bästaste härligaste fina! <3

    SvaraRadera
  15. Ha en Underbar resa med massor av sol, sällskap, god mat å dryck å ladda alla celler med ny energi:)
    krameli kram:)

    SvaraRadera
  16. Önskar dig och Mr make en härlig semester !

    Varma hälsningar från
    Lotta A i samma stad <3

    SvaraRadera
  17. Önskar er den bästa resan!!
    KRAM

    SvaraRadera
  18. Hoppas ni får det superbäst! Ha en riktigt underbar semester
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  19. Wishing you a wonderful and safe trip to Athens. Yum, yum enjoy the Greek food!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  20. Ha en underbar resa! Jag finns här när du kommer tillbaka och längtar efter en swappfika och att träffa dig.

    KRAM

    SvaraRadera
  21. Ha det nu så fint på semestern, njut!
    Kram

    SvaraRadera