Powered By Blogger

söndag 8 maj 2011

Vilket förslag på nya fotoutmaningar vill ni ha?

Vad kul att flera av er vill ha fler fotoutmaningar i fortsättningen, då fixar vi till det såklart! Min tanke vara att göra som nu om en månad, alltså köra en vecka fotoutmaning. Men så kom darling Helen med ett annat förslag. Att man skulle ha ett fotouppdrag i veckan istället, där det presenteras på till exempel fredagen och att man har fotoutmaningen på söndagen. Så får alla lite mer tid att klura. Så nu undrar jag; vilket förslag på nya fotoutmaningar vill ni ha?
Nu ska jag strax plåta kylskåp, så vi ses igen om ni har tid och lust. Kram på er!

7 kommentarer:

  1. En gång/vecka för då kan vi hålla på länge med det här kuliga :)Jag mailar dig en strax!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, en gång i veckan låter riktigt riktigt roligt! Och ibland kanske några dagar i sträck. Jag funderar! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker såklart att mitt förslag är strålande ;)
    Skämt åsido, som frösötös säger så kan vi ha det länge utan att det blir för mycket jobb.
    Och jag vill ha kvar dina lappar!

    SvaraRadera
  4. jag gillar också lapparna! och en gång i veckan med något tema svep på några dagar ibland låter skoj! tack för allt jobb du lägger ner i den här roliga utmaningen Josanne!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. hej
    Röstar på en gång i veckan. Gillar dina lappar med din handstil som INTE är ful. kram

    SvaraRadera
  6. En gång i veckan, och med dina lappar. Jag tycker det är jätteroligt och ser fram emot nya utmaningar.
    Kram

    SvaraRadera
  7. En gång i veckan låter jättebra och ibland några dagar i rad som några sa här ovan! Underbart att du håller i denna roliga utmaning :) Kul att det blir Grekland så snart :) Mindre är en månad kvar för min del, också snart )) Kram

    SvaraRadera