Powered By Blogger

torsdag 19 maj 2011

Ska vi dra igång lite fotoutmaning igen?

När jag kastade ut frågan om fotoutmaning för ett tag sedan så var det ett klockrent överslag på att ha ett uppdrag i veckan. Presenterade på lappar, såklart :o) på fredagarna och redovisas av oss som vill vara med under söndagen. Låter det okej? För i så fall plitar jag ner de förslag på utmaningar som jag har och drar en imorgon. Men ni får superdupergärna maila fler idéer till mig på oddjosanne@gmail.com, för då kan vi hålla på lite längre. Take care!

11 kommentarer:

  1. 1 per vecka är perfekt! Jag är med - men borta i helgen så får se vad första uppdraget blir. Igen, maila mig om du vill ha hjälp!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, kul! Jag mejlar över ikväll! Och härligt med Athen. Längtar alltid dit "hem". Kram

    SvaraRadera
  3. Det låter toppen, jag är på

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med! Ska klura o se om jag kommer på några teman att bidra med. Jag får fota på lördag då jag är off and away hela fredagen
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Okej, kul! Då kommer det en utmaning imorgon eftermiddag/ tidig kväll. Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Jag är på! Hoppas hinna med tentan i sikte men det är så roligt :)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag är också med:) Kram!

    SvaraRadera
  8. Låter jättekul! Jag e med :) Kram

    SvaraRadera
  9. Japp, jag är också med!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Låter jättebra, jag är med!
    Kram

    SvaraRadera