Powered By Blogger

fredag 20 maj 2011

Det blev visst ett klick på Campadre ändå...

Jag säger som Dr Molly: Drama coat är ett plagg som jag aldrig hade tänkt att jag skulle köpa. Fast den är ju sjukt cool, så hej och hå här klickades det på...

Drama coat, lite lilac

Och att jag precis hann göra det innan Internetuppkopplingen gick ut i en dryg timmes totalstrejk ser jag som ett tecken på att det var helt rätt gjort. Något måste man ju bortförklara sina spontansynder med... ;o)
Dock kom jag på att jag har inte har ens den minsta lilla koll på hur den är i storlek, någon som vet så får ni please berätta det!
Dags för vovvenad. Återkommer med bland annat mitt maratonrace i Athenbilder. Så om ni inte har stentröttat på att behöva glo på mina ganska stereotypa skitfoton så kanske vi ses igen lite senare. Take care! Kram på er!

12 kommentarer:

  1. Fint klick! Vissa saker har en mening, det bara är så. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha, jag klickade också på den fast i dark powder, jag har drama jacket i lite lilac så då vill jag ha en annan färg i coaten. Snygga och väldigt tetrialiska, känns som riktiga scenplagg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Var väldigt nära att klicka hem en sådan också, i Powder men jag var också osäker på storleken och hur jag skulle se ut i den. Är fortfarande sugen dock :) Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi.. du släppte loss! :) Färgen är helt fantastiskt fin så jag tror du kommer bli toppnöjd!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag fullständigt älskar dessa dramatiska plagg så det blev ett litet klick på jackan.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. En fråga bara! Är det ok om jag kopierar din bild på praire short strap dress, almost black? Kram

    SvaraRadera
  7. Jag chansar på att det är ok. Du får skälla ut mig efter noter annars :-o. Kram

    SvaraRadera
  8. Ja jag klickade både på Dram coat o jacket i indigo, men bara en kommer att få stanna.
    Eller ingen!!!
    Titti

    SvaraRadera
  9. Den är generös - jag får plats med tvillingarna i en 1 utan problem ;)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till fint köp! Ska bli kul att få se den på.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Tack tack! Ja det känns som ett bra klick men vi får väl se när den kommer, jag kanske ser helt galen ut i den. Och dessutom nojjar jag att jag tog en för stor storlek, så det kan finnas risk för tältvarning... :o) Kramar!!!

    SvaraRadera