Powered By Blogger

fredag 27 maj 2011

Big battle på gång men först tid med kamrat

Huvudet spränger och halsen är igentäppt. Psyket är svajigt och hjärnan fullt upptagen med innehållet i det där brevet jag fick igår och som deckade mig ganska rejält. Taskigt att säga a men inte mer fast jag kan avslöja att det handlar om en myndighet och i mina ögon en helt psyksjuk sådan, vilket jag grundar på att de ägnar sig åt helt galna och jävligt rubbat felaktiga saker...

Bilden är stulen hos Life of Linda

Men jag ska ta upp fajten på måndag, helgen får gå till att förbereda mig inför detta big battle... Fast idag tänker jag släppa all skit och istället spendera tid med kamrat Helen. Vi har lite planer som går en smula utanför the Mollybox, får se hur det utvecklar sig... Rapport kommer, I promise! :o)

Och sist men inte minst, ett superstort Grattis till Pernilla E som fyller år idag!!!
Man får veta sådant när man kastar ut undersökningar om sina läsare... ;o) Om ni inte har varit med i den ännu så hittar ni den här. Jag låter den vara öppen till imorgon eftermiddag då jag sätter mig och leker statistiker för att få fram någonslags medelbesökare av min blogg. Roligt, tycker i alla fall jag... ;o)

Hoppas ni får en bra dag. Var rädda om er själva och varandra. Kärlek & Kram!

3 kommentarer:

  1. Shit va jobbigt det låter. Släpp det och ha kul med Helen, blir det någon tato eller? Va rädd om dig du med:-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååå, tack så mycket! Hoppas du får en trevlig helg trots allt!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Marika: japp, det blev klotter... :o) Visar lite senare ikväll. Och tack underbara du! Kram!

    Pernilla: hoppas du har haft/ har en superfin födelsedag! Och att du får en riktigt bra helg! Kram!

    SvaraRadera