Powered By Blogger

onsdag 4 maj 2011

Morgondagens uppgift i fotoutmaningen


Joråsåatt... här blir det alltså till att behöva stå ansikte mot ansikte med sina synder... :o) Fast hur jobbigt det än kan vara så är det ju ganska nyttigt också. Jag vet att tjejen som kom med uppslaget även har en liten baktanke med det, och det är att den här utmaningen kanske kan leda till någon swap. En grymt bra tanke tycker jag och det ska bli kul att se om det blir så när vi blottar våra garderobsvärmare imorgon... Hoppas ni får en bra kväll! Kärlek & Respekt!

13 kommentarer:

  1. Kul med swappar! Inser att det tyvärr rör sig om flera plagg för min del och jag håller precis på att hårdrensa garderoben på framförallt Mollysar som ska ut på tradera, får se vilken jag kan tänkas välja för imorgon ;)
    Kram fina Josanne!

    SvaraRadera
  2. Här kom dåliga samvetet fram ja... Vilken bra utmaning! Kanske några mollysar hittar nya hem till på köpet!

    God kväll i skåneland

    SvaraRadera
  3. Wihiii - jag har flera ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken av dem ska man välja;)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Hej Josanne!

    Smart och rolig tanke!

    Vill också passa på att tacka även dig eftersom du ju faktiskt är lite skyldig till att Annelies fantastiska sidenklänning har, bara sådär av en slump, hamnat här och hos mig kommer den att stanna. Även här har en mycket snäll make varit inblandad.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  6. Detta blir en toppen utmaning. Jag ser jättemycket fram emot den. Det finns ganska många oanvända i min garderob.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag har varit och tittat i min garderob, en det fanns en massa som vill flytta!!
    kram

    SvaraRadera
  8. Det var en bra idé! Nåt enstaka har jag faktiskt. =)

    SvaraRadera
  9. -Jäkligt smart tjej som kom på detta inslag må jag säga!

    SvaraRadera
  10. inslag... uppslag menar jag :)

    SvaraRadera
  11. BRA idé!
    Får man ALDRIG ha använt den eller är kan man svänga till det att man förmodligen aldrig KOMMER använda den igen? Ibland har man Mollysar som man aldrig använder men som man ändå vill ha kvar ;)

    SvaraRadera
  12. Oj då, finns nog några stycken;) Underbar bild på man och djur längre ner:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  13. Ha en fin dag! Kram på er darlings!

    SvaraRadera