Powered By Blogger

måndag 30 maj 2011

Så var det synd om mig igen alltså...

Det här lär bli det närmsta någonslags dagensbild ni kommer att få se här idag:



















För efter att ha mått lite bättre igår så är det feber, huvudvärken från helvetet och sängläge med Magnum miniglassar, en slö Ajax hund och tv som råder i den här stugan. Igen. Suck suck så var det synd om mig igen alltså... Och eftersom jag inte är så mycket roligare än så här just nu så blir det heller inget roligare att läsa för er den här gången...
Jag har fortfarande inte riktigt orkat ta tag i att statistika ihop min undersökning men försöker laddar för det nu så att resultatet förhoppningsvis ska kunna landa här lite senare ikväll. Till dess: var rädda om er, ha en bra kväll & Kram på er!

10 kommentarer:

  1. Usch, usch. Krya på dig- och njut av att kunna äta glass med gott samvete!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Forbid Me Not: tack tack snälla! Jag skulle ha inlett operation diet idag men men glass kanske det inte är så många kalorier i... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Hinner tyvärr inte träffas på torsdag/fredag för jag ska hänga med mamma. Det var poängen men jag kommer gärna ner igen och träffas! Tack! Kram! /Sanna

    SvaraRadera
  4. Naimiez: du är välkommen när som! Förstod nästan att det skulle bli svårt att hinna träffas den här gången. Men om du vill ha mer tips på butiker eller vad som innan så hojta. Jag kan ju maila dig mitt mobilnummer också om ni skulle vara här och undra något på plats så att säga. Hoppas ni får superskoj! Kram!

    SvaraRadera
  5. Men stackare. Krya på dig och hoppas du mår bättre i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Stackare! Hoppas du kryar snart och visst är det lite skönt att tycka riktigt synd om sig själv ibland...Och glass brukar vara bästa trösten och medicinen..och man får frossa hur mycket man vill när man är sjuk

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Krya på dig din stackare! Låter mumsigt med en massa Magnum miniglassar....slurp!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Darling Josanne min coola vän; det är nog meningen att du ska vila.
    Lägg dig på kudden och visst är glass en tröst i kassa lägen.
    Kram på dig!
    Snart blir det Sopranosgrillning.

    SvaraRadera
  9. Krya på dig kära du, vila och ta väl hand om dig <3<3<3
    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  10. Tack tack underbara ni! Massa Kramar!

    SvaraRadera