Powered By Blogger

torsdag 5 maj 2011

Fotoutmaning – Dag 4: oanvänd Molly

Hade det varit för lite drygt fyra månader sedan så hade jag kunnat fylla en mindre roman med Odd Mollysar jag köpt men aldrig använder, som är dagens fotouppdrag. Men det här året har jag varit grym på att rensa och sälja av just sådana. Fast det finns dock ett par stycken kvar. Som, i alla fall än så länge, har fått stanna av lite olika anledningar, bland annat den här stickade saken:


Inkakoftan, som säkert heter något helt annat egentligen. Jag tycker att den är superfin men vi kommer inte överens. Alls. Har tagit på mig den flera gånger, men den åker alltid av lika fort igen eftersom det känns fel på något oförklarligt sätt. Så är det någon som känner sig lite sugen på att ta över den så är det bara att hojta. För köp eller swap. Sköt om er därute! Kärlek, respekt & kram!

4 kommentarer:

  1. Jag har också den och den är lika oanvänd här. Jag tycker den är för tjock så det är svårt att hitta tillfällen för den.

    SvaraRadera
  2. Detta är min ABSOLUTA bästis ! Tänk vad olika vi är ;-)

    SvaraRadera
  3. Den är ju ljuvlig. Älskar den. Hittar inte din mejladress Josanne. Tänkte fråga vad du tänkt dig för pris.
    Låt mig veta ;) mejlen...så mejlas vi om du inte vill skriva pris här...

    SvaraRadera
  4. Efva: ja det kan vara att den är lite tjock... Kram!

    Johanssonskan: ja det var ju för att du är så förbenat fin i den som jag köpte den... :o) Kram!

    Anna: jag har ingen aning om pris, du får gärna komma med förslag om du vill. Min mail: oddjosanne.gmail.com. Kram!

    SvaraRadera