Powered By Blogger

lördag 21 maj 2011

Efterlysning – för få minuter i luften blev fett begär

På planet från Köpenhamn till Düsseldorf, där vi mellanlandade på väg till Athen, så föll mina ögon pladask för ett par absoluta drömsolbrillor i SAS shoppingkatalog. Självklart Odd Molly... ;o)
Glad i hågen hojtade jag till mig en flygvärdinna för att spendera ett gäng slantar i utbyte mot dem. Kunde ju jag inbilla mig. För de säljs bara på flygningar som tillbringar minst 1 timme och 45 minuter i luften. Och någon sådan befann typiskt nog inte jag mig på... för det fattades ju flera minuter... :o( Och kanske är det så att nära men inte ända fram har gjort att jag nu sitter här och hoppar av ett riktigt fett begär att få lägga beslag på just de brillorna, som är dessa här:


Avplåtade från SAS katalog. Vilket också är det enda stället där jag har sett dem, trots en massiv nätjakt. Så därför kan jag inte låta bli att ta till mitt vanliga knep; att fråga er. Om ni har sett dem någonstans? Jag lokaliserade dem i silver på Odd Mollys hemsida och det är ju egentligen ett utförande som är mer jag, men vilka som efterlyses. Mot en stor dos av tacksamhet om någon vet var de finns att få tag på... Nu sätter jag punkt för idag och slänger mig på sängen framför tv´n istället. Men vi ses imorgon igen om ni har lust. Kram och god natt!

4 kommentarer:

  1. Jag har för mig att jag sett dem i Odd Molly butiken på Humlegårdsgatan, jag provade flera par och ett par såg ut som dem. Jag har också tänkt köpa ett par men ännu inte bestämt mig för vilka. Klart vi ska ha ett par solbrillor:-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag har hittat en utförsäljning på solglasögon
    där även Odd Molly är med på ett hörn.
    Fredag 27 maj börjar det och adressen är Östermalmsg.87E 5tr.Visserligen i Stockholm men men...Jag vet ju inte hur stor chansen är att dina drömglajjor finns med men
    om du är intresserad så hittar du uppgifterna på Miashopping.com/calender/ Gonatt på dig /Gunilla

    SvaraRadera
  3. Dom finns att köpa på mitt Greklandsflyg.. men då får du dem inte förrän i mitten av juni (kommer hem 13:e) Men vill du att jag köper dem till dig så hojta bara till :) Kramar

    SvaraRadera
  4. Marika: ja såklart ska vi ha det! Maken köpte sig ett par i Odd Molly-butiken i Köpenhamn nu i våras och de har blivit lite av hans favvosar. Och då har han ändå bara en massa äkta Gucci, Dolce, Prada, Chanel... Så Mollysarna håller kanonbra klass med andra ord. Kram!

    Gunilla: tusen tack snälla för tipset!!! Helt klart värt att kolla upp ju även om det är i Stockholm. Kram!

    Odd me: shit vad gullig du är!!! Jag ska ge mig ut på stan imorgon och se om jag kan hitta dem någonstans, gör jag inte det så nappar jag gärna på ditt erbjudande. Men bara om det INTE blir för mycket jobb och bör för dig! Kram!

    SvaraRadera