Powered By Blogger

lördag 7 maj 2011

Dagens hittepåstass med risk att hamna i fängelse?

Hittepå som i att man vare sig hinner eller riktigt känner för att tänka ut en lämplig kalasoutfit. Så då rycker man istället ut enstaka plagg ur Mollyroben som man hoppas ska passa ihop. Fast eftersom risken finns att de inte gör det så skippar man att titta sig i spegeln innan man knallar iväg... Och så får istället de blickar som jag snart kommer att möta på partajet vi är på väg till nu avslöja huruvida det lyser hiss eller diss om min klädkonst... Vill ni se? Okej då kommer dagens här:


Vi ses igen om ni vill och jag inte har blivit inspärrad i fulklädselfängelset... Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Fin, hiss, tjusig säger jag.
    kram

    SvaraRadera
  2. Hiss tycker jag :-) Superfint
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Inspärrad? Du?
    Nä minsann; hiss säger jag.
    Ha en härlig kväll som jag hoppas inte plockar ett enda vuxenpoäng. ;)

    SvaraRadera
  4. Och vad var det för fel på den stassen?! Kram:)

    SvaraRadera
  5. Du pratar..du är jättefin!!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Helt klart hiss! Ser inget fel alls på stassen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tacktack! Och vad kul att ni gillade kombon, för jag kände själv när jag såg den på, vilket var först på bilden här att jag själv faktiskt gillade den! Det jag var skeptisk till var att mecka ihop lila klänning med apricot kofta men det gick alltså... :o) Kramar!!!

    SvaraRadera