Powered By Blogger

fredag 6 maj 2011

Imorgon gäller följande tema för fotoutmaningen


Måste erkänna att det här faktiskt är mitt eget förslag, det enda som jag har hittat på själv i den här upplagan av fotoutmaningen. Förra gången vi körde detta greppet så handlade en punkt om att dokumentera vuxenpoäng och eftersom jag tyckte att den var superkul, både att klura på själv och att se hur ni andra tänkte där, så kände jag för en slags uppföljare eller vad man ska kalla det för. Återstår att se om denna känns lika rolig... Återkommer med lite tankar och även mitt inlägg om dagens bokhylleuppdrag lite senare. Kram till dess!

9 kommentarer:

  1. Denna tror jag blir riktig rolig, jag måste kolla med maken om han kan hjälpa till lite så det blir riktig kul.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Pretty, jag behöver din hjälp nästa gång du ska åka båt...ok:)
    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  3. Oj den var svår hmmm. Får nog klura lite på den för min hjärna står helt still idag :-)
    kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul!
    Får jag (nu när jag ändå har tid till förfogande) vara med?

    SvaraRadera
  5. Hahaha OMG - hur mycket ska jag outa mig - tål att tänkas på :)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Oh my god *himlar med ögonen*

    SvaraRadera
  7. Den var bra - får allt fundera en stund på vad man ska våga avslöja :-D
    Kram!

    SvaraRadera