Powered By Blogger

tisdag 24 maj 2011

Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Efter en del städpulande och hemmafixande så hade jag siktet fastfokuserat på att göra något som jag gör alldeles för sällan nu för tiden. Jag tänkte bege mig ut på en lång bloggenad. Så långt var allt frid och fröjd. Men. Så började jag kommentera.
Eller rättare sagt försöka kommentera, för där tog det tvärstopp. Jag kan inte få in några kommentarer, inte ens här hos mig själv. Inte med mitt Google-konto, inte ens som anonym... Fucking error... strul-Blogger har slagit till igen... :o(


Jag har normalt noll tålamod men den här gången har jag suttit och fajtats ett bra tag. Förgäves. Så nu ger jag fan upp. Och hoppas att Blogger vaknar upp på ett strålande humör imorgon istället. Medan jag själv kastar mig in i Big Brother-huset via televisionen. Hoppas vi ses imorgon igen. God natt & Kram!

4 kommentarer:

  1. hmmm....undrar om du har smittat linda eller hon har smittat dig.....
    ;-)
    Se det som ett tecken: du behöver datafri-tid! ;-)
    KRAMIS din kooling

    SvaraRadera
  2. Verkar vara fler som har problem just nu och Blogger verkar jobba på problemet...Hoppas det löser sig snart. Jag har dock inte haft några problem. Kan ju bero på vilken webläsare man kör också

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Nä Blogger var inte på bättre humör idag...
    Fast anonym kan jag iaf vara.
    Helen

    SvaraRadera
  4. Evalena: haha... kan vara så att jag behöver datafri tid... fast jag förtränger det rätt så bra... ;o) Kram!

    Vivvi: webläsare? Fan vad jag har dålig koll på teknikaliteterna... är en tant med noll koll när det kommer till det...;o) Kram!

    Helen: japp, jag har också lyckats att vara anonym här, men fan ingen annanstans... :o( Kram!

    SvaraRadera