Powered By Blogger

lördag 7 maj 2011

Fotoutmaning – här kommer morgondagens uppdrag

Sista etappen av den här omgången av vår fotoutmaning bli att visa upp...


Ganska komiskt med tanke på att jag tidigare idag rensade ur vår kyl inför den nära förestående Greklandsresan. Så den värsta stökkaosen kommer ni att slippa se... :o) Känns lite trist att det är sista dagen imorgon.
Så jag funderade på om vi ska köra en ny omgång om en månad eller så, vad tycker ni om det? Gillar ni det förslaget så får ni jättegärna komma med uppslag på nya utmaningar.
En sak som däremot ska bli lite skönt att slippa är att behöva se min fula handstil vareviga dag... ;o)
Återkommer med vad som inte ger mig några vuxenpoäng strax. Kram till dess!

7 kommentarer:

  1. Å fy fan, min kyl är riktig bombad just nu, men det får ni ta;) Jag tycker det är jätteroligt med utmaningarna så jag är med om det blir flera. Du har absolut inte ful handstil.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ojojoj... Men ja! Ska fundera på förslag! Det här var verkligen jätteroligt! Vill ha mer! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja den är fortfarande full sedan festen...

    Antingen så om en månad eller om vi har en utmaning per vecka ex varje måndag som man får på fredagen så hinner man klura lite.

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha jag bara VISSTE att det här skulle komma. Nu är den stora frågan - ska jag slänga min mögliga ost eller rakryggat stå upp för hur det ser ut ;) Jag är gärna med igen och ska se till att bidra med nån fråga den här gången!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Neeeej! eller jaja det ska nog gå..tömde ju förra veckan. :-)
    Inget fel på din handstil. :-)
    kramar

    SvaraRadera
  6. Ska bli kul att få spana in era kylar imorgon. Mindre skoj att visa mitt eget torftiga och onyttiga innehåll... men det är smällar man får ta... ;o) Gonatt & Kram!

    SvaraRadera
  7. Är gärna med en gång till :) Det här var jättekul! Kram

    SvaraRadera