Powered By Blogger

söndag 8 maj 2011

Fotoutmaning – Dag 7: i mitt kylskåp

Dagens uppgift i fotoutmaningen är att visa Vad jag har i kylen just nu. Vilket i mitt fall inte blir en helt rättvis uppvisning eftersom jag rensade ur den igår. Rensade ur den ordentligt dessutom och det med tanke på att vi om bara två dagar kommer att spendera en dryg vecka i Athen.
Men jag visar i alla fall, så kan ni ju få se min kyl i ett väldigt unikt finskick...



















Inga hemligheter, inga konstigheter, så det finns inte så mycket att säga. Därför hoppar jag istället över till frågan om vad ni tycker inför kommande fotoutmaningar; en vecka i stöten eller en i veckan? Glöm inte att ”rösta” på vad ni känner hade funkat bäst för er. Ni kommer till inlägget om det ifall ni klickar på bilden här till höger. Och glöm inte heller att fler förslag på uppdrag tas mucho tacksamt emot på min mail: oddjosanne@gmail.com.
Nu ska jag ut och rasta mr Make och vovvar. Hoppas ni har en bra dag! Kram!

3 kommentarer:

  1. En dag i veckan låter väl alldeles utmärkt! Ska försöka komma på nåt bra:) Vilken välstädad kyl! Kram!

    SvaraRadera
  2. Super kul har det varit.... en dag i veckan låter kul att fortsätta med. Ska klura lite.... :)
    Så där städat vill jag med ha i mitt kyl...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att du fått röjt i kylen innan resan :) Kram

    SvaraRadera