Powered By Blogger

söndag 1 maj 2011

Dagens – nära katastrof

Herregud, det höll ju nästan på att bli komplett katastrof här... jag har ju glömt att kasta ut bild på min stass of today... Tack och lov kom jag på misstaget nu... ;o)


Shivers blouse har blivit min nya bästa kompis, kanske inte helt snygg i den här kombon, eftersom ingenting egentligen funkar ihop, men så himla skön att ha på sig. Och för tanter går komfortabelt före fägring... Så det är så man märker att man är en tant... Och eftersom jag är en gravt trött sådan just nu så byter jag strax datorn mot sängen. Tack & hej för idag. Take care & godnatt. Kärlek!

4 kommentarer:

  1. Tjena pinglan! Det var ett tag sedan jag kommenterade (har bytt dator och då medföljer alltid, för mig, en massa trassel) men jag tänkte att jag slänger in några ord nu. Jag läser din blogg varje dag och gillar den verkligen. Du är en tuff böna du och BRA att du ryter ifrån när anonyma lägger sig i. "Vad man tänker om andra säger mer om den som tänker tanken än om hur andra är". De orden är ack så sanna. Fortsätt vara DU och skäm bort oss läsare med dina fina bilder och trevliga texter! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon,
    ingen katastrof heller!! Ibland måste vi ju (mest tanter då..) få vara slappa o lediga utan krav! Gäller nog dom flesta vid närmare eftertanke..
    Var rädd om dig!
    Kram
    Ps. Såklart DEN klänningen skulle bo hos dig, fniss!! Grattis till T-vinsten, såg nog..vi spanar ju ofta på samma! Ds.

    SvaraRadera
  3. Klänningen är jättefin på dig! Du säger god natt och jag säger god morgon till dig!! Ha en jättefin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Linda: tack tack, vad glad jag blir! Jag är kass på att kommentera själv :o( Och så rätt du har att det säger mer om andra! Kram!

    Annelie: haha... ja visst spanar vi ofta på samma, vet till exempel en som du vann nyss som jag också hade span på. Grattis till den finingen! Kram!

    Chatarina: tack tack och ha en superfin dag du också. Kram!

    SvaraRadera