Powered By Blogger

torsdag 5 maj 2011

Imorgon är det följande tema i fotoutmaningen:


Nu råkar jag inte ha någon bokhylla. Däremot har jag böcker lite här och där, så det blir till att rota i gömmorna under kvällen. Vilket känns riktigt kul för det kanske dyker upp sådant som jag helt har glömt att jag har. Nu behöver man ju absolut inte flasha varenda bok man äger, för precis som med allt annat när det gäller den här fotoutmaningen så gör man precis som man vill. Vilket jag har gjort med det här uppdraget, då jag har satt ihop två olika förslag från två vitt skilda tjejer. Så ni vet. Önskar er en bra kväll därute i stugorna. Kram för nu!

10 kommentarer:

  1. Den var lätt =)
    Såklart boken som räddat min mentala status...

    SvaraRadera
  2. Helen: ska bli spännande att se vilken du kommer att visa... kan ju bli ett bra tips till mig! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja sådan min status nu är...
    Nja inte just den för dig kanske, men jag kan ju ge dig ett alternativ =)
    Kram du med!

    SvaraRadera
  4. Superkul! Kanske vi får oss en del braiga boktips på köpet!
    Kramis!

    SvaraRadera
  5. Kul! Jag älskar böcker och för mig blir det omöjligt att bara välj en! Kram

    SvaraRadera
  6. Roligt, ja hur ska man kunna välja? :-)

    kram

    SvaraRadera
  7. Oj, den blir svår då jag aldrig hinner läsa och mina böcker ligger i lådor i källaren:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Herregud, har så mycket bra böcker! Får fundera lite. Och klart att du ska låta maken klottra dit duvan på dig när ni väl håller på! Är det Bosse elle vovven som ska tävlas med? Kram!

    SvaraRadera