Powered By Blogger

söndag 22 maj 2011

Om att vänta tills det blir rea

Attans! AjaBaja har 30% på kjolar och klänningar just nu. Dock inte på Odd Mollys sommarkollektion. Men den som jag har placerat överst på rea-listan tillhör vårens plagg. Och visst fanns den. På rea. Men. Inte i min storlek... :o(

Wunder underdress, chalk

Och det där är så jäkla typiskt. För varenda gång jag bestämmer mig för att invänta bättre pris innan jag slår till så får jag inte tag på det som jag har siktat in mig på. Känner ni igen er eller brukar ni ha tur och kunna knipsa hem önskeplagg när det vankas rea?
För att försöka skingra min irritation över utebliven Wunder så ska jag bena upp i bilder från Athen Tattoo Convention istället, som jag väl redan har tjatat sönder era huvud med... sorry... snart kommer de i alla fall... :o)
Hoppas ni får en riktigt bra söndag! Var rädda om er därute. Kram för nu!

6 kommentarer:

  1. Det är samma för mej jag hittar aldrig det jag vill ha på rea så jag har gett upp och köper det jag vill ha när jag kan.
    Tack för bra blogg!
    Mary

    SvaraRadera
  2. Typiskt, men så är det ofta. :-(
    Hoppas att du får en go söndag och jag saknar dig massor..
    Ringa i kväll kanske?
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  3. Jodå, det där fenomenet känner jag allt igen. Bara det att jag för det mesta inte har något annat val än att försöka komma åt plaggen på rea. Oftast blir det billigt, om man säger så :) Mia

    SvaraRadera
  4. Det är väl oftast så. Sen är jag ju den hialösa typen så om jag verkligen vill ha nåt har jag inte tid att vänta =)

    SvaraRadera
  5. Får väl erkänna att det inte bara var Wunder halterneck som fick följa med från Ajabaja häromdagen, jag slog till på den blåa Wunder-underklänningen som du redan har:) Kram!

    SvaraRadera
  6. Ett tips, som redan några av er vet, är att köpa från DeepFling i USA, för med dollarkursen blir det bra rea redan på direkten liksom. Fast de har ju inte allt... För min del får det bli att hålla Wunderspan när någon annan börjar rea... Kram på er!

    SvaraRadera