Powered By Blogger

lördag 21 maj 2011

Vad sägs om en opretentiös fika i vår stad?

Jag vet att ni är några stycken Mollydårar som bor i samma stad som mig och som brukar läsa här. Vilket fick mig att spontant snilleblixta fram en idé nyss; varför inte träffas på en helt opretentiös fika på något café på stan någon dag?


Självklart för att jag är supernyfiken på vem ni är, utan att för den saken skull vilja djupgräva i era liv... ;o) Och för att det alltid är skoj att träffa folk man har något gemensamt intresse med...
Är det någon som skulle känna för en fikaträff så får ni supergärna skriva en kommentar här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Så mailar jag tillbaka och så totar vi i så fall ihop en dag som funkar... Okej?
Det var allt jag hade på hjärtat just nu. Men vi ses senare igen om ni vill. Kram!

14 kommentarer:

  1. Vilken skön idé, hade jag bott där hade jag kommit!!=)

    Kram oddqueen!;)
    Adela

    SvaraRadera
  2. Vilken stad är det du bor i? Anna-Karin i Varberg

    SvaraRadera
  3. Adela: ja man måste ju försöka stilla sin nyfikenhet på något sätt :o) Nu vet jag att du bor en bit ifrån men du är välkommen ändå om du vill och kan. Kram!

    Anna-Karin: jag bor i Helsingborg. Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt! Önskar jag bodde i din stad :) Min pappa bor i Helsingborg! Hör av mig när jag är där, hehe ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Det hade varit superkul. Läser din blogg dagligen. Jag bor i Höganäs och är uppvuxen i Helsingborg. Hänger gärna på. Alltid kul att träffa nya personer. Kram Ann-Sofie
    mail: ansi_haraldson@live.se

    SvaraRadera
  6. Absolut ! Superkul !
    Mailar dig min adress.

    Trevlig lördag!
    // Lotta A

    SvaraRadera
  7. Snyft, vad synd man inte bor i södra Sverige då :-( Men hoppas ni får ihop nåt i a f :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Odd me: jaaaaa!!! Absolut att du måste det! Hade varit såååå kul att träffa dig. Och jag hör såklart av mig om jag skulle råka vara på väg till din stad. Kram!

    Ann-Sofie: vad kul! Jag jobbade i Höganäs i 2 år på tal om den staden... Min mail strular fett idag men jag hör av mig så fort den kommer igång igen. Kram!

    Lotta: superkul! Som jag skrev till Ann-Sofie så strular min mail just nu men jag svarar dig så fort jag kommer in i den. Kram!

    Vivvi: det är förjävligt att det här landet ska vara så förbenat långt... :o( Men någon dag och någonstans ska vi nog få ihop någonslags träff tycker jag... :o) Kram!

    SvaraRadera
  9. Jag hade jävligt gärna varit med om jag bodde åt ditt håll, tyvärr bor jag lite långt bort för en fika, men nästa Molly träff var den än är, kommer ni få dras med mig, basta.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Det låter som en strålande idé :) Kram

    SvaraRadera
  11. Absolut :-) Bara hojta till när det är dax :-)

    SvaraRadera
  12. Jag är på!

    Maila mig på mollyflickan@hotmail.se

    SvaraRadera
  13. Jag hänger klart på :)
    /Malin

    SvaraRadera
  14. Räkna in mig också! :o)
    /Annette

    SvaraRadera