Powered By Blogger

tisdag 31 maj 2011

Dagens – kallsvett i sommarvärmen

Släpade mig ut med hundarna för att få andas lite utomhusluft. Men trots att det är 20 någonting sommargrader så kom kallsvetten krypande på direkten. Helt yr i pannan och illamående dessutom.
Vilket får stå som förklaringen till varför jag ser ut som ”kom och hjälp mig att dö och det fort som bara fan” på nedanstående dokumentation över dagens stass:



















Tackar och bugar för alla kommentarer till mitt förra inlägg. Jag känner att jag har lite till att säga och bekänna mina åsikter om i frågan så jag återkommer med det när skallen har slutat snurra så förbannat. Var rädda om er! Kärlek!

4 kommentarer:

  1. Trist när man mår sådär!! Du ser inte alls ut som du föreställer dig..bilderna på dig är bra, så det så! Sedan kan man ju inte gå runt o le hela tiden.
    Mår själv lite halvrisigt idag men roat mig på mitt egna lilla vis..har du sett vad jag har gjort, fniss?!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Annelie: vad har du nu hittat på din stolla... ;o) ah, jag tror jag vet, med tanke på vad du skrev här innan idag, får väl kolla om jag har rätt... ;o) Iså fall hörs vi strax i en annan blogg... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Hihi..ja så var det ju!!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Annelie: och skitskoj är det!!! Jag såg att det var okej att jag länkar till dig här så jag gör det nu. Kram!

    SvaraRadera