Powered By Blogger

fredag 20 maj 2011

Dagens – först jagad, sedan instäng, nu på permission

Kastar in en snabb dagens i flykten. På tal oanvända Mollysar i garderoben så är detta en länge suktad och jagad darling, som dock permissionluftas idag för första gången. Och det efter hela fyra månader bakom tillbommade dörrar:



















Jag pratar om Spinner silk s/s dress, vintage chalk. Att jag sedan har svällt upp under tiden som den har hängt inspärrad och därför inte riktigt lyckas bära upp den som önskat, och som jag trodde i min lilla förträngarenfald, låtsas jag inte om. Fast man borde uppfinna kläder som anpassar sig efter kroppens uppgångar, och fall också för den delen även om inte det är speciellt aktuellt för mig just för tillfället... Nu rusar jag vidare i verkligheten. See you! Kärlek & kram!

5 kommentarer:

  1. Aaaah, den där "Spinnern" är du stor del i att jag numer har hemma i mitt casa :-) Har jagat den forever men nu äntligen fått hem den och invigde den igår. Love it! Inte så många som upptäckt tjusningen med den dock...Tycker du är jättefin i den

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Tjena Snygging! Saknat dig med :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Den är jättesnygg! Och ursnygg på dig! Kramar

    SvaraRadera
  4. DEN klänningen skulle jag kunna tänka mej att shoppa om jag hittade den. Dööööööösnygg :-)

    SvaraRadera
  5. Kärlek till er snyggingar! Och Kram!

    SvaraRadera