Powered By Blogger

onsdag 18 maj 2011

Hemma igen & ett underskattat litet redskap

Anlände tillbaka till hemmet i natt och nyss vaken skulle jag helst av allt bara vilja sitta kvar vid datorn hela dagen. Fixa bilder från Athen och göra inlägg, läsa ikapp hos er andra och kanske smyga in en sväng på Tradera. För min Blogglandia-abstinens är skyhög just nu.
Men. Med hundar att rasta, naglar att fixa och med en kyl som skriker ekande att den behöver fyllas på så får det vänta ett par timmar. :o( Till dess kan jag ju alltid flasha mitt senaste Mollyfynd, som låg i posthögen när jag kom hem:


Solfjäder – ett helt klart underskattat litet redskap. För shit vad sådana är effektiva när skallen håller på att koka sönder av värmeslag. Köpte faktiskt en till i Athen så jag vet. Dags att bege sig ut i verkligheten. See you senare! Kram!

9 kommentarer:

  1. Välkommen hem !
    Det har varit lite tomt utan dig ;)

    Ha en bra dag
    // Lotta A i samma stad

    SvaraRadera
  2. Väkommen hem!!! Saknat dig :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem hjärtat!! Du är saknad skall du veta! Solfjäder är en underskattad liten sak..
    Ta det lugnt nu, du hinner..!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem! Snygg solfjäder:-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hurra!! Äntligen är du hemma igen...tjohooo......dansar runt lite grann....hopp.studs......;-)
    kram

    SvaraRadera
  6. Glömde säga att det var en fin solfjäder :) och att det är en himla bra uppfinning! Skulle också vilja en :) Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Josanne!

    Välkommen hem igen och skoj att få se lite bilder senare.
    kramar från Eva

    SvaraRadera