Powered By Blogger

onsdag 18 maj 2011

Dagens jävligt körda tant

Nu! Ska jag (äntligen) börja bena upp bland de 938 bilder som har fastnat i mobilen under den senaste veckan. Kommer att ta sin lilla tid. Och garanterat en hyfsad portion av tålamod också, för eftersom kombinationen tanter som valsar runt på nätterna i ett gäng dagar och knappt sover något blir decktrötta slöfockar utan tålamod. I alla fall om man i detta specifika fallet omvandlar ordet tanter till mig. Ja, ni kan ju se själva hur jävla körd jag såg ut på vovvenad idag...


Tjolahopp, senilhuset nästa... Men först; bildfix. Ses sen igen om ni vill. Kärlek!

12 kommentarer:

  1. Du ser alltid så himla fräsch ut. Ser fram emot dina bilder:). Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Du är lika snygg och fräck som vanligt :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Haha - sötnos - du är snygg som vanligt - gillar din kombo :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem!
    Lika körd tant här för jag kan säga att det är *mycket* att hålla reda på när man gått hemma och drönat i 1,5 månad...
    Men det blir kul och det blir lön =)

    Antar att djuren var glada när ni kom hem.
    Eller blev det Silent treatment?

    SvaraRadera
  5. You look good! Härligt att du är tillbaka och jag ser frma emot bildkavalkad
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Det är nog mer som du känner själv! Tycker du ser fräsch o snygg ut!! Antar era små familjemedlemmar skrek av lycka när ni kom hem igen, brukar vara lite kaosartat på den fronten..
    Kram

    SvaraRadera
  7. Välkommen hem! Hoppas ni haft det toppen och jag ser fram emot lite pics :-)

    KRam
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Skönt att ha dig hemma igen:) Nästan 1000 bilder?! Lär ta en stund att gå igenom;) Kram gumman!

    SvaraRadera
  9. Välkommen hem. Nu ser jag fram emot sköna kombos som alltid och bilder från semestern.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Thank you darlings! Jag har saknat er och nu ska det läsas ikapp i Mollylandia. Kramar!

    SvaraRadera
  11. Välkommen hem! Fina bilder. Ser ut som ni haft en mysig resa. Kram!

    SvaraRadera