Powered By Blogger

söndag 1 maj 2011

Fotoutmaning – här kommer morgondagens uppdrag

Så var det dags att avslöja första uppdraget i vår nya fotoutmaning, vilket är:


Hmm... typ av plagg eller något enstaka plagg? Båda tolkningarna funkar ju... visst gör de? Här blir det till att tänka... kanske till och med sova på saken eftersom redovisningsdax är först imorgon. Tusen tack för alla bidrag!!! Ganska kul att en hel del av oss har kommit med samma, eller väldigt likartade fotoförslag... Vilket ju bara måste tyda på att de är riktigt grymt bäst! :o) Kram!

12 kommentarer:

  1. Va kul ,jag vet redan mitt. men hur går det till? Har aldrig varit med i nån fotoutmaning tidigare. Ska jag bra lägga den som ett inlägg i min blogg eller meddela dig på nåt sätt??
    Första-maj-kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul, men nu blir det svårt att välja favorit.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul,kul! Här ska funderas! Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh, vad kul! Jag är också med på det denna gången! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tänker, tror jag vet ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. svårare än jag trodde... ;)
    Kramis!

    SvaraRadera
  7. Vad menas med favorit? Använder oftast? högst älskad...hmmm? grunna hela natten..:-)

    kramar!

    SvaraRadera
  8. Oj vad körigt det blev nu ;)

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Vad skoj att få se allas favoriter. Själv bara jobbar och jobbar jag så det är svårt att hinna kommentera som jag vill.
    Men nu måste jag faktiskt smyga igång min egen lilla blogg någon dag, tror jag.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  10. Superkul att så många vill vara med!!!
    Annika: ja det är bara att plåta och lägga i din blogg så gör jag en lista på vem som är med så man kan kolla hos alla. Kul om du hakar på.
    Eva: jaaaaaa, vad kul om du blir med blogg!!!
    Massa Kramar till er allihop!

    SvaraRadera