Powered By Blogger

tisdag 3 maj 2011

Till Salu – Annelie säljer två dröm-Mollysar

Vännen Annelie på Öland har röjt lite i sin garderob och kommit fram till att två klänningar som hon aldrig har använt, bara provat, är alldeles för stora till henne. Och därför ger hon nu istället någon annan chansen att bli ägare till någon av dessa två dröm-Mollysar i underbaraste siden:


Hookup s/s dress, apricot i storlek 3. Inköpt på Elsas hem till ordinarie pris 2999:- Säljes för 2500:-


Hookup s/s dress, vintage chalk i storlek 3. Inköpt på Sid & Sally för 2999:- som är det ordinarie priset. Säljes för 2500:- = SÅLD

Vid intresse; maila Annelie på annelie.feldreich@telia.com. Kram från oss båda!

5 kommentarer:

  1. Åh vad jag önskar att jag skulle kunna ha storlek tre!!!
    Hookup i vintage chalk har jag letat efter så jag nästan blev (kan inte bli något jag redan är?) galen..
    Så vacker, Älskar den!!

    Hoppas att du har tänkt till ordentligt vännen,
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Tack sötis! Snabb som få, just inkommen efter en kylslagen vovvenad! Overcasten o raggsockor fick plockas fram igen..
    Mia; dom är för stora till mig! Lite svårt att övertyga mig själv bara, tog lite tiiiid..fniss.

    Vintage chalk är såld!! (iallafall tingad)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Upprepar för säkerhetskull.. Vintage chalk är såld!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Åhh vad jag önskar att den i vintage chalk var en etta! Och osåld :) Kram

    SvaraRadera